دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: در حالی که معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ابتدای هفته ی جاری از رتبه ی سوم استان در افتتاح مسکن های مهر خبر داده بود، خبرهای امیدوار کننده ای از این طرح در برازجان به گوش نمی رسد...
کد خبر: ۱۲۱۲۷
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: در حالی که معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ابتدای هفته ی جاری از رتبه ی سوم استان در افتتاح مسکن های مهر خبر داده بود، خبرهای امیدوار کننده ای از این طرح در برازجان به گوش نمی رسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، باستی، در حالی این خبر را روز شنبه در نشست با مسئولان مسکن مهر استان عنوان کرده است که از روند اجرا و بهره برداری از این مساکن در برازجان خبرهای خوبی شنیده نمی شود.

\n\n

معاون اداره ی کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان در آخرین نشست شورای اداری شهرستان پیرامون مسکن مهر برازجان گفته بود که هیچ زمانی را برای تحویل این مسکن ها نمی توان مشخص نمود. 

\n\n

رفیع نظر با ارائه ی آماری در این باره گفته بود: پروژه ی مسکن مهر پرگان برازجان با 341 نفر و پروژه ی ابرسانی با 428 نفر و با مجموع 769 نفر در دست احداث است.

\n\n

وی افزوده بود: مسکن پرگان 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آبرسانی 90 تا 95 درصد پیشرفت دارد.

\n\n

رفیع نظر همچنین از واریزی 4هزار و 92 میلیون ریالی مردم در پرگان و واریزی 6 هزار و 420 میلیون ریالی مردم در آبرسانی نیز خبر داده بوده ولی تاکید کرده بود که زمان تحویل مسکن مهر برازجان نا مشخص است.

\n\n

به گفته ی معاون اداره ی کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان، برای تعیین وضعیت وام 5 میلیونی ما به التفاوت 25 تا 30 هم هیچ کاری انجام نداده اند.

\n\n

با این حال برخی مسئولین نیز از مصوب شدن و ابلاغ پرداخت مابه التفاوت این طرح خبر داده بودند.

\n\n

نماینده ی دشتستان در مجلس در این باره گفت: این مبلغ مصوب و ابلاغ شده که پروژه هایی که بالای 70 درصد پیشرفت دارند، 5 میلیون مابه التفاوت شان را بدهند ولی این پیگیری می خواهد.

\n\n

وی اظهار داشت: این مبلغ آمده و در بانک مسکن بوشهر است ولی متاسفانه خود اعضا و مدیر عامل پیگیری می کنند در حالی که مسئولین باید پیگیری کنید.

\n\n

هر چند فرماندار دشتستان تصویب و ابلاغ این مصوبه از سوی فرمانداری را تایید نمود، ولی این اظهارات معاون اداره ی کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان، عدم تکمیل و بهره برداری از این مساکن پس از 8 سال و خانه دار شدن 769 زوج برازجانی در آینده ای نزدیک را نوید می دهد؛ آینده ای که طبق گفته ی سابق مسئولین قرار نیست تا پایان نیمه ی اول سال 94 و حتی پایان این سال باشد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر