دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۷۵۴
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر خواستار تقویت زیرساخت‌های مراکز سینمایی در استان بوشهر شد و گفت: مجتمع پردیس سینمایی در استان راه‌اندازی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در نشست بررسی وضعیت سینما بهمن بوشهر اظهار داشت: رسانه نقش مهمی در جامعه دارد و سینما به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: با توجه به علاقه مردم به سینما نیاز است که در این زمینه شاهد اقدامات لازم باشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سینما یک رسانه قوی در عرصه فرهنگی است اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی هنری و بسترهای این مکان‌ها در اولویت قرار گرفته شود.

وی خواستار انتخاب یک مشاور برای تعیین تکلیف سینما بهمن بوشهر شد و خاطرنشان کرد: باید حداکثر تا ۱۵ روز برای تعیین تکلیف سینما بوشهر اقدام شود.

محمدی‌زاده خواستار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای بازسازی سینما بهمن بوشهر شد و افزود: انتظار می‌رود با همراهی مسئولان مجتمع پردیس سینمایی در استان راه‌اندازی شود.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم سینما در عرصه فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان خاطر نشان کرد: باید زیرساخت‌های مراکز سینمایی در استان بوشهر تقویت شود.

وی توجه به سرانه فضاهای فرهنگی نظیر سینما و فرهنگسراها به‌عنوان مرکز ثقل برنامه‌های تربیتی فرهنگی نوجوانان جوانان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: سینما ابزار انتقال فرهنگ در جامعه محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر