دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و کاهش ترافیک در خیابانهای ورودی بوشهر طرح مطالعات ایجاد قطار شهری بوشهر – عالی‌شهر بطول ۱۴ کیلومتر اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۸
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۳

به گزارش فکرشهر، علیرضا صفایی در نشست با مسئولان شهرسازی شهر بوشهر با بیان اینکه طرح مطالعات قطار شهری بوشهر آغاز می‌شود اظهار کرد:  طرح قطار شهری بوشهر – عال‌شهر بطول 14 کیلومتر با اتمانم طرح مطالعات آن اجرایی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای طرح تقاطع غیر هم‌سطح در شهر بوشهر خبرداد و گفت:دو تقاطع غیرهم‌سطح در شهر بوشهر اجرایی می‌شود که نقش تایرگذاری در کاهش گره‌های ترافیکی در میدان‌های غدیر و شهیدمطهری دارد.

وی افزود: برای اجرای این طرح 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ازشش خطه شدن ورودی شهر بوشهر خبرداد وگفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ورودی شهر بوشهر شش خطه می‌شود بگونه‌ای میزان تردد از 4 هزار و 500 خودرو در شبانه‌روز به 26 هزار خودرو افزایش می‌یابد.

صفایی بابیان اینکه طرح‌های متعددی در زمینه‌های حمل و نقل و عمران شهری در حال اجرا است خاطرنشان کرد: ساماندهی بافت تاریخی فرهنگی بوشهر از برنامه‌های مهمی است که با تعامل مدیرکل میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: ایجاد چند پل هوایی درنقاط پرتردد با همکاری شهرداری بوشهر از دیگر برنامه‌ها است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر