يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۱۱۱
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف، روند راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان بوشهر تسریع و تسهیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی باستین صبح پنجشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: برای رفع مشکلات فعالان تولیدی و صنعتی استان بوشهر همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند.

وی از بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در زمینه‌های معادن گچ، ساخت هتل، کارخانه تولید کربنات کلسیم و.. خبر داد و افزود: با همراهی دستگاه‌های متولی اقداماتی برای رفع مشکل این واحدها انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید نتیجه بخش و رفع کننده موانع تولید باشد و شرایط را برای سرمایه‌گذاری و پیشبرد کار تولید کننده تسهیل کند.

باستین حل مشکلات واحدهای تولیدی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: بهترین لحظات من زمانی است که موانع سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برداشته شود.

وی با اشاره به فراهم شدن اشتغال در طرح‌های یاد شده خاطر نشان کرد: در ۹ طرح یاد شده زمینه تثبیت اشتغال ۱۵۰ نفر و پیش‌بینی اشتغال ۳۰۰ نفر در رفع مشکلات آنها برای فعال‌سازی و تأمین سرمایه مورد نیاز واحدها فراهم می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تصویب تسهیلات اعتباری برای تسریع در راه‌اندازی طرح‌ها و رفع مشکلات آنها خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه برای اجرا و تسریع در اجرا ۹ طرح ۶۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر