شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۵۳۴
سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: همایش تجلیل از هزار رزمنده دفاع مقدس در تنگستان در دو مراسم متمرکز در شهرهای اهرم و دلوار برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از پیشکسوتان هفته دفاع مقدس، مراسمی در سطح کشور، استان و شهرستان برگزار می‌شود، که بنا داریم از هزار پیشکسوت در سطح شهرستان با یک برنامه مدون و باکیفیت تجلیل و تکریم به عمل آید.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون ایثار و زحمات ارزشمند رزمندگان، ایثارگران و شهدا هستیم، اضافه نمود: اکنون نتایج همه ایثارگری‌های این عزیزان، روز به روز و بیشتر از قبل در این کشور و نظام هویدا می‌شود.

لطفی خاطرنشان کرد: هر کاری می‌توانیم برای هفته دفاع مقدس باید انجام دهیم، تا پیام این هفته بیشتر در جامعه نمایان شده و جریان شهدا به به عنوان اسطوره‌ها و الگوهای جامعه به نحو صحیح به نسل‌های جدید منتقل شود.

فرماندار تنگستان با تاکید بر محتوای باکیفیت همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، بیان داشت: همه مسؤلین در برنامه‌های مختلف وظیفه داریم به پاس اقدامات ارزشمند رزمندگان، ایثارگران و شهدا، ایشان را ارزش‌گذاری و تکریم کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر