دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
کد خبر: ۱۲۲۷۹۶
شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: مقامات ایتالیا جمعه شنبه اعلام کردند که در پی توفان شدید که باعث سیل بزرگ در مرکز ایتالیا شد، حداقل ۱۰ نفر جان باختند و چهار نفر ناپدید شدند.

به گزارش فکرشهر، ایرنا به نقل از وب سایت سایکو نوشت: ماریو دراگی نخست وزیر قبل از رفتن به شهر اوسترا در نزدیکی آنکونا یکی از مناطقی که بیشترین آسیب را دیده است، آمار تلفات را تایید کرد، در حالی که گفت ممکن است تغییر کند.

آمار تلفات در حالی گزارش می شود که در شهر اوسترا بیش از ۴۰۰ میلی متر (۱۶ اینچ) باران در طی چند ساعت عصر پنجشنبه در آنجا بارید.

دراگی نخست وزیر ایتالیا بعد از بازدید از شهر اوسترا و اظهار تسلیت برای جان باختگان پنج میلیون یورو بودجه اضطراری برای این منطقه اعلام کرد.

به دنبال وقوع سیل بعد از بارش شدید، سازمان آتش نشانی ایتالیا اعلام کرد که بیش از ۳۰۰ نفر در حال کار بر روی سیل هستند، در حالی که چندین منطقه بدون برق یا اتصال تلفن و مدارس بسته شده است.

نیروی هوایی ایتالیا که در حوه آب و هوا نیز فعالیت می کند گفت که یک رویداد "استثنایی" رخ داده است و بیش از ۴۰۰ میلی متر باران بین اواسط بعد از ظهر (پنجشنبه) تا ساعت ۱۱:۰۰ شب باریده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر