جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: محمد موسیوند بعد از ظهر امروز در آیین راه‌اندازی نخستین آموزشگاه تخصصی رانندگی موتورسیکلت در دشتستان اظهار داشت: رعایت قانون و مقررات رانندگی امری بسیار مهم است و همه ملزم به رعایت قوانین هستند.\n\nوی افزود: راهنمایی و رانندگی دشتستان نظارت دقیقی بر جاده‌های شهرستان و خیابان‌ها دارد و با متخلفان راهنمایی و رانندگی و افراد حادثه‌ساز برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۱۰
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: محمد موسیوند بعد از ظهر امروز در آیین راه‌اندازی نخستین آموزشگاه تخصصی رانندگی موتورسیکلت در دشتستان اظهار داشت: رعایت قانون و مقررات رانندگی امری بسیار مهم است و همه ملزم به رعایت قوانین هستند.

\n\n

وی افزود: راهنمایی و رانندگی دشتستان نظارت دقیقی بر جاده‌های شهرستان و خیابان‌ها دارد و با متخلفان راهنمایی و رانندگی و افراد حادثه‌ساز برخورد می‌کنیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره راهنمایی و رانندگی دشتستان از ساماندهی موتورسیکلت‌سواران دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در واقع موتور‌سواران از دغدغه‌های مهم ترافیکی شهرستان دشتستان هستند و بر اساس آمار موجود بخش عمده‌ای از تصادفات دشتستان توسط موتورسواران انجام شده است.

\n\n

\n\n

موسیوند تصریح کرد: بیش از 60 هزار موتورسیکلت در دشتستان وجود دارد که غالب آنها بدون پلاک تردد می‌کنند.

\n\n

وی افزود: قوانین راهنمایی و رانندگی ایجاب می‌کند تا تمامی کسانی که می‌خواهند از وسیله نقلیه خاصی استفاده کنند، گواهینامه مربوط به آن وسیله نقلیه را داشته باشند از این رو و با توجه به آمار بالای استفاده از موتورسیکلت در دشتستان، احداث یک مرکز آموزش در این راستا بسیار ضروری بود.

\n\n

به نوشته فارس، مدیر آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت دشتستان نیز در این مراسم گفت: آموزشگاه راهنورد جنوب با شعار «بیشتر بدانید، بهتر برانید تا ایمن باشید» افتتاح شده است.

\n\n

علیرضا باباعلی افزود: علاوه بر آموزش نحوه موتورسواری در این آموزشگاه، افسران و مدیران آن به مدارس رفته تا از نزدیک به دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را ارائه کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر