جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۰۲۱
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بوشهر تنها استانی است که کتابخانه مرکزی ندارد؛ با توجه به تامین زمین مورد نیاز تلاش شود عملیات اجرایی این پروژه با توجه به ضرورت هر چه زودتر آغاز شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز شنبه در نشست با دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی افزود: راه اندازی کتابخانه مرکزی مجهز و مطابق با استانداردهای نوین و پیشرفته از جمله ضرورت‌هایی است که باید هرچه زودتر در استان تعیین تکلیف شود. 

وی همچنین بر ضرورت تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر به امکانات مورد نیاز جوانان و نوجوانان از جمله سالن‌های مطالعه مجهز و نوین تاکید کرد.

استاندار بوشهر گفت: کتابخانه‌ها و سالن‌های فرسوده در سطح استان بوشهر باید نوسازی، تجهیز و تقویت شود.

محمدی زاده با بیان اینکه فضای مجازی فرهنگ جامعه را متحول کرده است، افزود: ترویج فرهنگ مطالعه با تجهیز مدارس و مساجد استان به کتابخانه تقویت می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه استان بوشهر در عرصه فرهنگی، علمی، تالیف، تدوین و چاپ کتاب اظهارداشت: استان بوشهر با داشتن افراد فرهیخته، علما، شخصیت‌های دانش‌پژوه از جایگاه مهمی در دوره های مختلف تاریخی برخوردار است.

وی بوشهر را یک استان فرهنگی دارای سابقه درخشان دانست و بیان کرد: با بررسی تاریخ استان در قرون مختلف و آثار تاریخی در عرصه فرهنگ و آموزش نشان از ظرفیت این استان در این حوزه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر