جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۷۷۷
سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: اولين نشست مدير عامل و نائب رئيس هيات مديره شركت پتروشیمی دكتر بهمن بهزادی با فعالان اقتصادی صنوف مختلف جزیره خارگ صورت گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خارگ، در اين ديدار اصناف و پيشه وران عمده فروش و خرده فروش جزيره شامل صنف آبزيان و ماهی فروشان، سوپر ماركت، صيفی جات، پلاستيک فروش، لوازم يدكی خودرو، تهويه وكولر ساز و ... شركت داشتند و از طرف شركت پتروشيمی خارگ علاوه بر حضور مديريت ارشد سازمان، مدير مجتمع، مدير امور بازرگانی، روسای شبكه تامين و خريد محلی حضور داشته كه نمايندگان اصناف مختلف به طرح مشكلات خود پرداختند.

دكتر بهمن بهزادی دستور داد اجناسی كه در جزيره خارگ قابل تامين و يا موجود است حتما از جزيره خريد شود و اگر كالايی در جزيره موجود نبود از ساير نقاط استان تامين شود.

وی با بیان اینکه كيفيت اجناس ، رقابتی بودن و صرفه شركت در خريد ها بايد مد نظر قرار گيرد تاكيد کرد: حرام است كالايی كه در ايران توليد می شود از خارج از كشور خريد نشود از طرفی از اصناف حاضر در جلسه خواستند تا ضمن تسريع در فعال كردن ظرفيت های موجود در جزيره چنانچه نقطه نظرات اصلاحی داشته بيان دارند.

در پايان نمايندگان اصناف جزيره مراتب تشكر و قدردانی خود را از حسن نظر مسئولين شبكه تامين و تداركات پتروشيمی خارگ و همچنين مسئولين مالی به لحاظ پرداخت به موقع ابراز داشته و از اينكه اين جلسه به همت مديرعامل شركت برای اولين بار برگزار شده و ايشان به پای صحبت هاي آنان نشسته اند تقدير و تشكر کردند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر