جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۹۸۸
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه در شرایط فعلی چرا مردم به خوراک فکری جوانان و کودکانشان توجهی ندارند، گفت: عده‌ای امروز در جامعه ما مسموم‌ترین خوراک‌های فکری را به خانه‌هایشان می‌برند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله محمدرضا مدرسی‌یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط فعلی چرا مردم به خوراک فکری جوانان و کودکانشان توجهی ندارند، اظهار داشت: الان برای خوراک جسم هزاران استاندارد را چک می‌کنیم ولی برای خوراک مغز برخی افراد هیچ بررسی انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: عده‌ای امروز در جامعه ما مسموم‌ترین خوراک‌های فکری را به خانه‌هایشان می‌برند و حتی خودشان هم چنین خوراک‌های مغزی را استفاده می‌کنند و خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن و شیطان به این وسیله به خانه‌ها نفوذ کند گفت: نخستین تقصیر برعهده مسئولین است که در طول 10 سال گذشته هیچ توجهی به هشدارهای پی‌در‌پی مقام معظم رهبری نداشتند و حتی به آن طعنه هم زدند و نتیجه این بی‌توجهی‌ها به چنین جایی رسیده است.

مدرسی یزدی تصریح کرد: فتنه، فساد، تباهی، جنایت و خیانت در تاریخ بشریت وجود داشته و همیشه در مقابل صف حق و حقیقت دشمن و شیطان وجود داشته و به فتنه‌انگیزی می‌پرداخته است.

عضو فقهای شورای نگهبان به ناامنی‌ها و حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: آن چه که در طول ایام اخیر رخ داد و به حمدالله نیروهای امنیتی و نظامی جلوی آن را گرفتند یک فتنه و توطئه دشمنانه‌ای بود که سابقه‌دار است و استکبار فکر می‌کرد که هنوز می‌توانند ملت ایران را همچون کودتای 28 مرداد 32 شکست دهند در حالی که شرایط به کلی تغییرکرده است.

وی بیان کرد: گروه‌های آشوب‌طلب، اراذل و اوباش سطح خیابان‌ها و حضور آنها در این محل و آن محل و به سردمداری برخی افرادی همچون شعبان بی مخ از جمله رویکردهایی بود که در کودتای 28 مرداد به کار گرفته شد و استکبار فکر می‌کرد بار دیگر می‌توانند از این طریق جامعه ما را ناامن کرده و دولت را ساقط کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر