دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری گناوه گفت: با اجرای مصوبات کمیسیون آرد و نان و بازرسی های صورت گرفته کیفیت نان در این شهرستان نسبت به گذشته بهبود یافته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه به نقل از حمزه مسعودی نیا در جلسه کمیسیون آردونان این شهرستان افزود: اگرچه وضعیت موجود به طور کامل رضایت بخش نیست و انتظار ما بهبود بیشتر کیفیت نان است اما نباید از تلاش های اعضای کمیسیون در یک سال اخیر برای خروج از وضع نامناسب پیشین غافل شویم.
کد خبر: ۱۲۷۵۶
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری گناوه گفت: با اجرای مصوبات کمیسیون آرد و نان و بازرسی های صورت گرفته کیفیت نان در این شهرستان نسبت به گذشته بهبود یافته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه به نقل از حمزه مسعودی نیا در جلسه کمیسیون آردونان این شهرستان افزود: اگرچه وضعیت موجود به طور کامل رضایت بخش نیست و انتظار ما بهبود بیشتر کیفیت نان است اما نباید از تلاش های اعضای کمیسیون در یک سال اخیر برای خروج از وضع نامناسب پیشین غافل شویم.

\n\n

وی گفت: اجرای 53 مورد از 55مصوبه جلسات کمیسیون ارد و نان درسال گذشته، بازرسی های مداوم، تذکر به خاطیان و تشویق نانوایان برتر از دلایل بهبود کیفیت نان دراین شهرستان بوده است.

\n\n

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری گناوه بیان کرد: در سال جاری برنامه های مهم برای رسیدن به وضع مطلوب داریم که امیدواریم با تلاش اعضای کمیسیون ودستگاه های مربوطه محقق شوند.

\n\n

به نوشته ایرنا، وی توجه جدی تر به مبحث آموزش متصدیان و کارکنان نانوایی ها را یکی از مهمترین برنامه های کمیسیون آرد و نان عنوان کرد و گفت: در بازدیدها و بازرسی از نانوایی ها توجه به نظرات مردمی را باید با حساسیت بیشتر دنبال کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر