شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: زیرساخت مخابرات باید در بدنه حاکمیت باقی می ماند و سایر بخش ها واگذار می شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا از شرکت ارتباطات زیرساخت، محمود خسروی در نشست فعالان عرصه زیرساخت خدمات و فرصت های سرمایه گذاری در شهر هوشمند ، افزود: پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات، شبکه داکت و کابل شبکه مخابراتی متعلق به حاکمیت نباید واگذار می شد چرا که این مسئله مشکلاتی را در پی داشته است.
کد خبر: ۱۲۷۹۷
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: زیرساخت مخابرات باید در بدنه حاکمیت باقی می ماند و سایر بخش ها واگذار می شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا از شرکت ارتباطات زیرساخت، محمود خسروی در نشست فعالان عرصه زیرساخت خدمات و فرصت های سرمایه گذاری در شهر هوشمند ، افزود: پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات، شبکه داکت و کابل شبکه مخابراتی متعلق به حاکمیت نباید واگذار می شد چرا که این مسئله مشکلاتی را در پی داشته است.

\n\n

وی دلیل کندی توسعه زیرساخت در سال های قبل را عدم اختصاص سرمایه به منظور توسعه عنوان کرد و گفت: از درآمد شرکت زیرساخت، 50 درصد به دولت و 25 درصد به عنوان مالیات و دیگر هزینه ها پرداخت می شود و سرمایه ناچیزی در اختیار شرکت زیرساخت برای توسعه قرار می گیرد.

\n\n

وی با اشاره به آنکه، بازگشت سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت 8 تا 10 سال است، گفت: دولت بهتر است در حوزه زیرساخت سرمایه گذاری کند و بخش خصوصی روی سرمایه گذاری در بخش سرویس و خدمات متمرکز شود.

\n\n

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: اما در سال جاری با مصوبه مجلس که مقرر کرد درآمدهای حوزه ICT در این حوزه صرف شود، اعتبار خوبی برای سرمایه گذاری در زیرساخت فراهم شده که امیدواریم عقب ماندگی ها جبران شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر