چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۰۳۱
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجرا شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار علی رزمجو پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اعلام کرد: در زمان حاضر یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان بوشهر سازمان یافته است.

وی افزود: از سوی پایگاه‌های بسیج در روستاهای این استان بانک‌های اطلاعاتی شکل گرفته است که اقشار بی بضاعت را برای خدمت رسانی به آنها شناسایی می‌کند و امسال تاکنون ۲۱ میلیارد تومان بسته معیشتی در میان نیازمندان روستایی و حاشیه شهرهای این استان توزیع شده است.

رزمجو اظهار کرد: گردان‌های بسیج استان بوشهر در زمینه‌های سیاسی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی، محرومیت زدایی، آموزش، بهداشت و درمان کارنامه درخشانی دارند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بسیج را نیرویی نقش آفرین خواند و گفت: این نیرو از بدو تاسیس در امور تربیتی، در بحث‌های حاکمیتی و گفتنمانی انقلاب اسلامی، در کارهای اجرایی و عملیاتی، عمران و آبادانی، تولید علم و قدرت و ارتقای توان بازدارندگی ایران اسلامی نقش آفرین بوده است.

بلند همتی بسیج به دیگر کشورها هم نفوذ کرده است

سردار رزمجو اظهار کرد: بسیج نیروی بلند همت است که خواسته‌های آن در حد اعتلای جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهایی است که داعیه اسلام خواهی دارند و این بلند همتی به دیگر کشورها هم نفوذ کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هر جا که فرهنگ و تفکر بسیجی موج می‌زند، دشمن از ما در هراس است و این نیرو در رفع فساد، تبعیض، بی عدالتی و رفع سلطه دشمنان نقشی فعالانه دارد.

وی ادامه داد: بسیج امروز آمادگی همه جانبه ای برای فعالیت در بخش های مختلف دارد و بسیج در همه عرصه ها، ادارات و نهادها سازماندهی شده و ارائه خدمت می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر