پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۳۵۲
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر گفت: مسابقه تفسیر سوره «یاسین» در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، وحید حیدری ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی مسابقه قرآن در بوشهر اظهار داشت: در مسابقه تفسیر سوره «یاسین» از ۱۶۳ نفر از نفرات زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال سن با اعطای جوایز نفیس تجلیل خواهد شد.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام در مسابقه تفسیر قلب قرآن سوره مبارکه «یاسین» تا ۳۰ بهمن‌ماه امسال است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب تفسیر به‌منظور شرکت در این آزمون کتبی، به مؤسسات قرآنی در شهرستان‌های استان بوشهر مراجعه و یا با دبیرخانه مرکزی تماس بگیرند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون کتبی مسابقه استانی تفسیر سوره مبارکه «یاسین» پنجم اسفندماه سال‌جاری ساعت ۹ صبح است و همچنین نیز مرحله اختتامیه این دوره از آزمون تفسیر، یکشنبه ۱۴ اسفندماه، ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

در این جلسه زهرا کشاورزنیا از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر به‌عنوان دبیر هماهنگی و اجرایی مسابقه تفسیر سوره «یاسین» در شهرستان بوشهر معرفی و منصوب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر