جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عصر دوشنبه؛
فکرشهر: یک فروند بالگرد متعلق به شرکت فلات قاره جزیره خارگ ناپدید شد...
کد خبر: ۱۳۰۰۸
سه‌شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: یک فروند بالگرد متعلق به شرکت فلات قاره جزیره خارگ ناپدید شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این فروند بالگرد که عصر روز گذشته، دوشنبه 22 تیرماه 94، برای انتقال یک بیمار از سکوی نفتی ابوذر در جزیره خارگ بلند شده بود، پس از دقایقی از صفحه ی رادار ناپدید شد.

\n\n

به گزارش خبرگزاری ها، این بالگرد از نوع «اکو پاپا تانگو رومئو کیلو» EP.TRK بوده و خلبان بالگرد کاپتان علی عزتی از یادگاران دوران دفاع مقدس بوده است و کمک خلبان پایخوان بود و بیمار با نام شجرات و همراه بیمار نیز حسینی نام داشته است.

\n\n

همچنین گفته می شود آخرین تماس بالگرد در فاصله ۱۷ مایلی سکوی ابوذر ثبت شده است.

\n\n

پس از محو این بالگرد از صفحه ی رادار و قطع ارتباط آن با پدافند هوایی و فرودگاه، چند فروند بالگرد و چندین شناور به جستجو ی گمشده پرداخته اند ولی هنوز خبری از یافتن این بالگرد نیست.

\n\n

صبح امروز، سه شنبه نیز مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر به مهر گفت که جستجو برای یافتن بالگرد ناپدید شده در خلیج فارس همچنان ادامه دارد.

\n\n

عبدالکریم شعبانزاده با اشاره به فعالیت واحد امداد دریایی هلال‌احمر بوشهر برای یافتن این بالگرد، ادامه داد: جستجوها همچنان در این زمینه ادامه دارد ولی بالگرد مذکور پیدا نشده است.

\n\n

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر با بیان اینکه جستجوها در محدوده آب‌های استان بوشهر در حال انجام است، افزود: شناورهای پایگاه‌هایی دریایی بوشهر و گناوه در حال جستجو هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جستجو و تلاش برای یافتن این بالگرد و اطلاع از سرنوشت آن همچنان ادامه دارد و هنوز این بالگرد پیدا نشده است.

\n\n

برای اطلاع از آخرین اخبار این حادثه (اینجا) کلیک کنید.

\n\n

*عکس تزیینی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر