پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نباید از جمع بندی مذاکرات و پیروزی هسته ای برداشت جناحی کرد و این موفقیت حق همه مردم ایران اسلامی است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دیلم ، فتح الله حقیقی در آیین تکریم و معارفه فرماندار دیلم افزود: باید از این موفقیت در راستای اقتدار نظام استفاده و از فرافکنی های بیهوده خودداری کنیم.\n\nوی اظهارکرد: هوش مدیریتی در نظام اسلامی ایران در همه عرصه ها ثابت شده که ایران اسلامی بدنبال احقاق حقوق خود است. 
کد خبر: ۱۳۰۶۳
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نباید از جمع بندی مذاکرات و پیروزی هسته ای برداشت جناحی کرد و این موفقیت حق همه مردم ایران اسلامی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دیلم ، فتح الله حقیقی در آیین تکریم و معارفه فرماندار دیلم افزود: باید از این موفقیت در راستای اقتدار نظام استفاده و از فرافکنی های بیهوده خودداری کنیم.

\n\n

وی اظهارکرد: هوش مدیریتی در نظام اسلامی ایران در همه عرصه ها ثابت شده که ایران اسلامی بدنبال احقاق حقوق خود است. 

\n\n

حقیقی گفت: با وجودی که از سوی دشمنان و بیگانگان مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد شد اما از گردنه های سخت و بزرگ با همدلی و همزبانی عبور کردیم و اکنون به دنیا ثابت شد که ایران اسلامی برای دست یابی به حق و عدالت تلاش می کند.

\n\n

وی افزود: ایران کشوری باثبات است که در عمل این موضوع را ثابت کرده و اکنون دنیا به جای تهدید مسیر تکریم نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کند.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه امیدواری باید در جامعه گسترش یابد، گفت: نقش رسانه ها دراین عرصه خیلی مهم بوده بگونه ای که پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

\n\n

وی انتقاد را رکن اصلاح امور دانست و افزود: تحلیل ها و انتقادها باید منطقی و به دور از حرکت های احساسی و جناحی باشد.

\n\n

حقیقی با تاکید براین نکته که از گروه ها و تشکل های سیاسی قانون محور حمایت می شود گفت: احزاب، تشکل ها و گروه هایی که بر محور قانون حرکت می کنند درچارچوب قانون از آنها حمایت می شود.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه حفظ اقتدار در چارچوب قانون یکی از مهم ترین رسالت مسوولان است، اظهارکرد: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها محسوب می شوند که در این راستا باید خدمتگزار واقعی در عمل باشند.

\n\n

حقیقی با قدردانی از خدمات قاسم قائدی فرماندارسابق دیلم افزود: وی خود خواستار جابجایی شده زیرا که اگر این درخواست نبود وی در پست فرماندار دیلم ماندگار بود.

\n\n

وی با معرفی حسن اسماعیلی به عنوان سرپرست فرمانداری دیلم گفت: فرماندار باید استقلال داشته باشد و نظر همه اقشار جامعه را مورد توجه قرار دهد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر