سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: از پارسال تاکنون چندین حادثه آتش سوزی در اسکله های استان بوشهر به وقوع پیوسته که ضرورت تجهیز به ایستگاههای آتش نشانی و تقویت امکانات مدیریت بحران در بنادر یادشده دوچندان شده است...
کد خبر: ۱۳۰۷۷
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: آتش سوزی در اسکله های استان بوشهر این بار به جان لنج های بندر کنگان افتاد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار کنگان با تایید این خبر گفت: در ساعت 21 امشب بدلایل نامعلومی یک فروند لنج حامل کالای وارداتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس طعمه حریق شد

\n\n

عباس جمشیدی افزود: بدلیل سرایت آتش یکی دیگر از لنج های پهلوگرفته در اسکله کنگان نیز دچار حریق شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد اما حدود 10درصد خسارت دیده است.

\n\n

\n

فرماندار کنگان ادامه داد: دیگر لنج های پهلو گرفته در این اسکله برای جلوگیری از سرایت آتش به خارج از اسکله منتقل شده اند.

\n\n

\n\n

وی اضافه کرد: میزان و ارزش کالای شناور سوخته شده مشخص نیست اما برآورد اولیه حاکی از ارزش شش میلیارد ریالی کالا بدون احتساب قیمت شناور باشد.

\n\n

جمشیدی گفت: تا زمان مخابره خبر تیم های آتش نشان در اسلکه حضور دارند و پس از مهار کامل آتش که مراحل پایانی آن در حال انجام است علت دقیق آتش سوزی و میزان خسارت بررسی خواهد شد.

\n\n

از پارسال تاکنون چندین حادثه آتش سوزی در اسکله های استان بوشهر به وقوع پیوسته که ضرورت تجهیز به ایستگاههای آتش نشانی و تقویت امکانات مدیریت بحران در بنادر یادشده دوچندان شده است.

\n\n

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر