يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۰۸۶
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تاکید بر تثبیت اراضی در استان گفت: حل مشکل اسناد اهالی شریف جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا بزرگمهر عصر دوشنبه در نشست مدیرکل دادگستری استان بوشهر و مشاور ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با مسئولان خارگ اظهار داشت: قانون کاداستر با وجود اهمیت بسیار زیادی که در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی دارد به دلایلی اجرای این قانون پیشرفت مناسبی نداشت است.

وی اضافه کرد: ولی با عنایت ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این اجرای این طرح در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

بزرگمهر افزود: سرعت بخشی در انجام معاملات آنی املاک، پدافند غیرعامل، پیشگیری از جعل و کلاهبرداری، به‌روزرسانی بانک جامع املاک و کاداستر، کاهش اختلاف‌های حقوقی و ملکی و امنیت هرچه بهتر سرمایه گذاری از جمله مزایای اسناد مالکیت کاداستر یا تک برگی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ادامه داد: دستگاه‌های دولتی و مردم با تبدیل اسناد قدیمی به جدید می‌توانند از این مزایا برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: اهالی مقاوم جزیره خارگ شایسته دریافت بهترین خدمات هستند چرا که خارگی ها در هشت سال دفاع مقدس دین خود را با مقاومت و پایداری به نظام مقدس اسلامی ایران ادا کرده‌اند.

بزرگمهر افزود: با توجه به پیگیری مستمر رئیس کل دادگستری استان بوشهر مبنی بر حل مشکل اسناد اهالی شریف جزیره خارگ در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر