جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۲۵۲
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هفت هزار و ۶۰۰ نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد رضا میری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: کمیته امداد استان بوشهر در این راستا موفق شد در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱، تعداد ۷ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت را شناسایی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در رشته‌های مختلف به آنها ارائه کند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان و با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی و امکانات سازمان‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: همه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در قالب ۳ نوع آموزش مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی ارائه شده است.

میری یادآور شد: در این نوع آموزش‌ها، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بازار کار برای مددجویان مورد حمایت با رویکرد اشتغال پایدار داده می‌شود که منجر به گواهی معتبر در صورت موفقیت در آزمون کتبی و علمی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این آموزش‌ها علاوه بر سازمان‌ها، توسط راهبران شغلی (نیازسنجی آموزشی و اعزام به آموزش) نیز به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر