دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشين فرمانده انتظامي استان بوشهر از کشف يک محموله بزرگ شامل انواع کالاي قاچاق در پوشش بار خرما در شهرستان گناوه به ارزش پنج ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ رزمي در گفتگو با پايگاه خبري پليس گفت: با گسترش چتر اطلاعاتي پليس در سطح شهرستان گناوه و شناسايي يک دستگاه تريلر در حال حمل محموله اي شامل انواع کالاي قاچاق و تردد آن در جاده گناوه به سمت ديلم، سريعا ماموران پليس در مسير کاميون مذکور مستقر شده و با کنترل خودروهاي عبوري اين خودروي از قبل شناسايي شده را متوقف کردند.
کد خبر: ۱۳۱۵۷
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: جانشين فرمانده انتظامي استان بوشهر از کشف يک محموله بزرگ شامل انواع کالاي قاچاق در پوشش بار خرما در شهرستان گناوه به ارزش پنج ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ رزمي در گفتگو با پايگاه خبري پليس گفت: با گسترش چتر اطلاعاتي پليس در سطح شهرستان گناوه و شناسايي يک دستگاه تريلر در حال حمل محموله اي شامل انواع کالاي قاچاق و تردد آن در جاده گناوه به سمت ديلم، سريعا ماموران پليس در مسير کاميون مذکور مستقر شده و با کنترل خودروهاي عبوري اين خودروي از قبل شناسايي شده را متوقف کردند.

\n\n

\n\n

جانشين انتظامي استان بوشهر گفت: راننده کاميون با دستور ايست پليس مجبور به توقف شده و با ارائه مدارک خودرو و بارنامه ساختگي از يک شرکت باربري مبني بر اينکه در حال جابه جايي محموله خرما مي باشد قصد منحرف کردن ماموران پليس را داشت.

\n\n

رزمي افزود: ماموران پس از بازرسي از قسمت بار خودرو انواع لوازم خانگي که به صورت قاچاق بارگيري شده بود را کشف و ضبط کردند.

\n\n

وي با اشاره به ارزش تقريبي پنج ميليارد و 500 ميليون ريالي محموله مذکور گفت: به دستور مرجع قضايي راننده کاميون با وثيقه 6 ميليارد ريالي روانه زندان شد و تلاش پليس براي دستگيري ديگر همدستان متهم ادامه دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر