جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمایشگاه عکس سه هنرمند تنگستانی با هدف حمایت ازکودکان سرطانی این شهرستان روز سه شنبه در شهر اهرم برپا شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، دراین نمایشگاه 30 قطعه عکس به ابعاد 30 در 40 از کیوان آذرشب، مرتضی بلندنظر و احسان عمرانی با محوریت شهرستان تنگستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.\n\nاحسان عمرانی یکی از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: اطلاع رسانی و جلب حمایت عمومی از 13 کودک سرطانی شناسایی شده در تنگستان که حامی مالی خاصی ندارند، هدف برپایی این نمایشگاه است.
کد خبر: ۱۳۱۵۸
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: نمایشگاه عکس سه هنرمند تنگستانی با هدف حمایت ازکودکان سرطانی این شهرستان روز سه شنبه در شهر اهرم برپا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دراین نمایشگاه 30 قطعه عکس به ابعاد 30 در 40 از کیوان آذرشب، مرتضی بلندنظر و احسان عمرانی با محوریت شهرستان تنگستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

\n\n

احسان عمرانی یکی از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: اطلاع رسانی و جلب حمایت عمومی از 13 کودک سرطانی شناسایی شده در تنگستان که حامی مالی خاصی ندارند، هدف برپایی این نمایشگاه است.

\n\n

وی افزود: در برپایی این نمایشگاه بخش خصوصی و شماری از دستگاههای اجرایی شهرستان تنگستان همکاری داشته اند که از آنها کمال تشکر و قدردانی صورت می گیرد. 

\n\n

عمرانی اضافه کرد: عکس های این نمایشگاه در زمینه طبیعت، مستند تاریخی تنگستان و پرتره های اجتماعی است.

\n\n

عمرانی با بیان این که همه عواید حاصل از این نمایشگاه به کودکان سرطانی تنگستان تعلق می گیرد ادامه داد: امیدواریم این اقدام در بهبود شرایط آنان نقش موثری ایفا کند.

\n\n

این هنرمند با گلایه از نبود گالری در تنگستان اظهار کرد: وجود زیرساخت های هنری در توسعه شهرستان موثر است و توجه بیشتر مسوولان می تواند دلگرمی هنرمندان را برای فعالیت به همراه داشته باشد.

\n\n

بخشی از عکس های ارائه شده دراین نمایشگاه از آثار منتخب جشنواره های فیاپ(انجمن بین اللملی عکاسان)، جشنواره خیام و انجمن سینمای جوان این سه هنرمند است.

\n\n

نمایشگاه 'یک عکس یک نگاه' تا اول مرداد در شهر اهرم خیابان انقلاب نرسیده به میدان امام (ره) روبروی حسینیه بحرینی ها در دو نوبت صبح 10 تا 12 و عصرها 18 تا 22 پذیرای علاقمندان است.

\n\n

شهرستان تنگستان با مرکزیت شهر اهرم و بیش از 70 هزار نفر جمعیت در فاصله 50 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر