پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۷۲۲
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بندر گناوه با انتخاب پیمانکار این پروژه آغاز شده است و بهمن ماه درسفر رئیس جمهور به استان بوشهر کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران پیرامون نشست خود با مدیرکل و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و همت سازمان بنادر و دریانوردی، طرح توسعه بندرگناوه به عنوان مهمترین بندر تجاری شمال استان بوشهر با انتخاب پیمانکار این پروژه آغاز شده است و ان شاءالله بهمن ماه در سفر ریاست محترم جمهور به استان کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه توسعه زیرساخت‌های دریایی و بندری استان، بیان داشت: متأسفانه استان بوشهر علیرغم ظرفیت‌های خدادادی بسیاری که دارد دچار عقب افتادگی‌های بسیاری از جمله در حوزه زیرساخت‌های بندری است و باید با سرعت و تلاش مضاعف این عقب ماندگی تاریخی جبران شود.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده طرح توسعه بندرریگ نهایی شده و عملیات اجرایی آن از اوایل سال آینده شروع خواهد شد.

جمیری درخصوص آخرین وضعیت طرح توسعه بندر دیلم نیز گفت: طرح توسعه بندر دیلم باید با سرعت بیشتری نهایی و فرآیند انتخاب مجری آن به سرانجام برسد، چرا که طرح توسعه بنادر از مهم‌ترین محورهای پیشرفت اقتصادی کشور و دارای نقش اساسی در بهبود وضعیت معیشت و کسب و کار مردم منطقه است.

وی در بازدید از پایانه مسافربری در حال تعمیر بندر بوشهر ضمن تشکر از دست اندرکاران این پروژه بیان کرد: مسئولان اجرایی باید پیگیری لازم را جهت در اختیار گذاشتن فضای مناسب جایگزین در دوره تعمیرات سالن ترانزیت تسریع بخشند و در این مسیر هیچ کوتاهی و عدم همکاری پذیرفتنی نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر