دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۹۸۰
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: نیکوکاران بوشهر در حاشیه بیست وچهارمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز این استان با امضای توافق نامه‌ای ساخت مدرسه، سالن ورزشی و اهدای یک هکتار زمین به آموزش و پرورش را تقبل کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، براساس این توافق‌نامه خیران عبدالکریم وطن خواه و محمد حسین سرتلیان در مجموع با تعهد پرداخت سه میلیارد تومان در ساخت یک مدرسه مشارکت کردند.

همچنین تفاهم نامه احداث یک سالن ورزشی در بندر بوشهر با یکهزار و ۴۰۰ مترمربع از سوی نیکوکاران ابراهیم مصدق زاده و حبیب شیخ سقا امضا شد.

اهدای ۱۰ هزار مترمربع زمین در دلوار نیز از دیگر تعهدات خیران در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت: با توجه به وجود یکهزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی در این استان باید در قالب برنامه ای سه تا چهار ساله همه این کلاس ها نوسازی شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: وجود این میزان کلاس درس تخریبی در استان ثروت زای بوشهر شایسته نیست.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه درآفرینش تمدن و پیشرفت جامعه است اظهار کرد: همه پیشرفت‌ها و آفرینش تمدن‌ها از مسیر آموزش و پرورش عبور می‌کند و هیچ کشوری بدون توجه به این نهاد پیشرفت نمی‌کند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: یکی از ابعاد هندسه آموزش و پرورش توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز فضاهای آموزشی است به نحوی که ساخت مدرسه با تجهیزات استاندارد، کتاب‌های درسی پر محتوا و داشتن معلم توانمند در یک جامعه بسیار مهم و ارزشمند است.

وی بیان کرد: ساخت مدرسه و تجهیز امکانات استاندارد، مسیر پیشرفت و تحقق تمدن یک کشور را فراهم می‌کند.

صفایی بوشهری گفت: مشارکت در ساخت مدرسه و هوشمندی، آینده‌نگری از جمله کارهای بزرگ انسان‌های فرهیخته به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر