جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۹۳۳
سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۴

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۱۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید اسماعیل موسوی حقیقی صبح سه‌شنبه در مراسم آزادی زندانیان در بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت خیرین برای آزادی زندانیان بیان کرد :۱۵ میلیارد تومان برای آزادی ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی پرداخت شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با بیان اینکه این زندانیان بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به شاکیان خود بدهی داشتند تصریح کرد: با پیگیری صورت گرفته و با گذشت بخش عمده‌ای از بدهی خود زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کردند.

موسوی حقیقی با بیان اینکه از ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد که آزاد شدند ۲ نفر آنان خانم هستند گفت: در سال جاری تاکنون ۱۳۴ نفر زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان بوشهر با همکاری خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد شده‌اند.

وی کمک خیران و گذشت شاکیان را مورد ستایش قرار داد و افزود: اکنون ۱۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان بوشهر قرار دارند که بدهی آنان ۲۵۰ میلیارد تومان است و با پرداخت بخشی از بدهی آنان و گذشت شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر