دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۹۴۱
سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته استان بوشهر مهیای میزبانی از مسافران نوروزی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اسماعیل سجادی منش ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی وضعیت طرح‌های گردشگری بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در ایام نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف کشور است.

وی سواحل استان را یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در این استان دانست و اضافه کرد: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم از جمله ۹۳۷ کیلومتر ساحل، گردشگری تجاری، صنعتی و مناظر طبیعی در اسفند و فروردین میزبان میلیون‌ها گردشگر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از برنامه‌ریزی برای میزبانی از گردشگران خبر داد و بیان کرد: تمهیدات لازم برای ایام تعطیلات اندیشیده شده است.

سجادی‌منش افزود: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی بهینه به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی اندیشیده است و امیدوارم رضایت خاطر میهمانان فراهم شود.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال در ۱۰ شهرستان استان بوشهر طرح‌های مختلفی در حوزه گردشگری شامل چندین بوم‌گردی، مجتمع‌های تفریحی، هتل و سایر اماکن اقامتی افتتاح و اجرایی شده است که ظرفیت اقامت در استان را بیش از ۵۰ درصد افزایش داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر