جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، در این نمایشگاه، 130 اثر از 14 هنرمند برازجانی با موضوعات امام رضا(ع)، بسم الله و موضوعات آزاد در قالب نقاشی، گرافیک، حجم، کاریکاتور، نقاشی و خط و تصویرسازی به نمایش درآمده است...
کد خبر: ۱۳۲۹۵
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: سومین سالانه ی نمایشگاه گروه هنرهای تجسمی برازجان با عنوان «  8 » در سالن سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گشایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این نمایشگاه، 130 اثر از 14 هنرمند برازجانی با موضوعات امام رضا(ع)، بسم الله و موضوعات آزاد در قالب نقاشی، گرافیک، حجم، کاریکاتور، نقاشی و خط و تصویرسازی به نمایش درآمده است.

\n\n

در این نمایشگاه آثار تجسمی ابوالقاسم طحانیان، سعید جوانمرد، حسن گتویی، حامد شاه حسینی، سجاد مهدیان، الناز احمدزاده، ریحانه ابراهیمی، ریحانه راهداری، سوزان مرادی، فاطمه حیدری، رقیه ابراهیمی، زبیده رادپور،فاطمه وطن دوست و محدثه داوودی ارائه شده است.

\n\n

افتتاح این نمایشگاه با حضور فرماندار دشتستان، بخشدار مرکزی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس ادراه ارشاد و جمعی از مدیران برازجانی افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سومین نمایشگاه سالانه ی گروه هنرهای تجسمی «  8 » از تاریخ 3 تا 10 مرداد ماه برای بازدید عموم دایر می باشد.

\n\n

 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

چ

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر