شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر از به بکارگیری ۱۸ هزار نیروی بومی در صنعت نفت و سازمان انرژی اتمی این استان در طول چهار سال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری عصر سه شنبه در همایش روز ملی کارآفرینی و آموزش‎های فنی و حرفه‎ای بر ضرورت آموزشهای با کیفیت تاکید کرد واظهار داشت: استان بوشهر در حوزه های مختلف دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.\n\nسالاری افزود: آموزشهای ارائه شده در سطح استان باید بر اساس ظرفیت های استان باشد و در این خصوص نیز باید پذیرش هنرجویان کنترل شده باشد.
کد خبر: ۱۳۳۷۱
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: استاندار بوشهر از به بکارگیری ۱۸ هزار نیروی بومی در صنعت نفت و سازمان انرژی اتمی این استان در طول چهار سال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری عصر سه شنبه در همایش روز ملی کارآفرینی و آموزش‎های فنی و حرفه‎ای بر ضرورت آموزشهای با کیفیت تاکید کرد واظهار داشت: استان بوشهر در حوزه های مختلف دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

\n\n

سالاری افزود: آموزشهای ارائه شده در سطح استان باید بر اساس ظرفیت های استان باشد و در این خصوص نیز باید پذیرش هنرجویان کنترل شده باشد.

\n\n

وی با اشاره به بکارگیری ۱۸ هزار نیروی بومی در صنعت نفت و سازمان انرژی اتمی در طول چهار سال بیان کرد: براساس تفاهم‎نامه‎ای که با صنعت نفت و سازمان انرژی اتمی منعقد شد، در صنعت نفت ۱۰ هزار نفر در طول سه سال و در سازمان انرژی اتمی هشت هزار نفر در طول چهار سال از نیروهای بومی در صنایع استان به‌کارگرفته می‌شود.

\n\n

سالاری تصریح کرد: برای آموزش این نیروها ۶۰۰ میلیارد ریال در قالب هزینه‎های جاری و تجهیزات به امکانات اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای افزوده می‎شود که فرصت مناسبی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش‎ها در این زمینه است.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: متحول شدن و اجرای صنایع پتروشیمی درگناوه و برازجان، رونق گردشگری، تعریف پروژه های نیروگاهی جدید، تراکم چینش پروژه های صنعتی درجنوب استان، اجرای پروژه های متعدد پارس شمالی درمحدوده اراضی ساحلی شهرستانهای دیر، دشتی و تنگستان از جمله طرحهای این استان است که برای این پروژه ها نیازمند نیروی متخصص و فنی هستیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، استاندار بوشهر گفت: وضعیت در شهرستان‌های عسلویه و کنگان نیز خاص بوده و فشردگی پروژه‌های صنعتی به‌گونه‌ای است که فضای فیزیکی برای توسعه و طرح‌های تکمیلی وجود ندارد و در کنار پیوند شهرستان جم با مجموعه گاز، شاهد اجرای پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی پارس شمالی در شهرستان‌های دیر، دشتی و تنگستان هستیم.

\n\n

وی یادآور شد: نیروهای استان نباید به تصدی پست های خدماتی در تاسیسات و صنایع بزرگ موجود در استان بسنده کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر