دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شبکه بهداشت ودرمان دیلم گفت: هم اینک بیش ازیکهزار و 900متر مربع فضای فیزیکی در بخش سلامت بدست خیرین این شهرستان درحال احداث است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی این شبکه، عبدالحسین ناصری روز سه شنبه افزود: دراین راستا روند اجرایی پروژه خیرساز در مرکز بهداشتی و درمانی حضرت فاطمه (س) این شهر تاکنون 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.\n\nوی گفت: این شهرستان در چندسال اخیر از شهرستان های پیشرو استان بوشهر در جذب کمک های خیرین در عرصه بهداشت و سلامت بوده است. 
کد خبر: ۱۳۳۸۳
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت ودرمان دیلم گفت: هم اینک بیش ازیکهزار و 900متر مربع فضای فیزیکی در بخش سلامت بدست خیرین این شهرستان درحال احداث است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی این شبکه، عبدالحسین ناصری روز سه شنبه افزود: دراین راستا روند اجرایی پروژه خیرساز در مرکز بهداشتی و درمانی حضرت فاطمه (س) این شهر تاکنون 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

\n\n

وی گفت: این شهرستان در چندسال اخیر از شهرستان های پیشرو استان بوشهر در جذب کمک های خیرین در عرصه بهداشت و سلامت بوده است. 

\n\n

ناصری بیان کرد: یکی از پروژه های مهم و تاثیر گذار خیرین دراین شهرستان که اهمیت بسزایی در کیفت بخشی به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان خواهد داشت ، احداث مرکز بهداشتی و درمانی حضرت فاطمه (س) است.

\n\n

وی افزود: ساختمان این مرکز بهداشتی درمانی در محل محوطه فعلی مرکز و با زیر بنای805 متر مربع به دست خیر نیکوکار حاج عبدالعزیر صادقی در حال اجراست و نیازمندیهای بخش بهداشت ، درمان و اداری به طور کامل پیش بینی شده است.

\n\n

وی گفت: با توجه به نیاز بخش سلامت شهرستان به فضای فیزیکی مناسب جهت ارایه خدمات مطلوب ، جلب مشارکت مردمی در این امر خداپسندانه یکی از راهبردهای مهم شبکه بهداشت در توسعه سلامت این شهرستان است.

\n\n

ناصری با قدردانی ازخیر نیکوکار حاج عبدالعزیز صادقی خاطرنشان کرد: این خیر همواره حامی و پشتیبان بخش سلامت شهرستان دیلم بوده و در گذشته نیز با احداث ساختمان اورژانس 115 بخش سلامت شهرستان را حمایت کرده اند.

\n\n

وی ادامه داد: علاوه بر این حرکت خداپسندانه این خیر، خانه بهداشت روستای حصار با 100 متر مربع زیر بنا و ساختمان کلینیک تخصصی در یک هزار مترمربع بدست خیرین در حال احداث است.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: احداث ساختمان اورژانس شهری، بخش تالاسمی بیمارستان ، ساختمان اورژانس مرکز امام رضا(ع) ، مرکز پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان ، مسجد و استراحتگاه بیمارستان ، خرید تجهیزات مختلف برای بیمارستان از جمله دستگاه دیالیز از جمله فعالیت های خیرین دیلمی در عرصه سلامت شهرستان دیلم بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر