دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۸۶۱
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با برخورد قاطع با ضد انقلاب که در شرایط مختلف به‌دنبال بر هم زدن ارامش جامعه است، امنیت مورد نیاز کشور را تامین و زمینه را برای سرمایه گذاری و پیشرفت آن فراهم می‌کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در در حاشیه نشست شورای معاونان استانداری بوشهر با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: ایران اسلامی با تلاش این سربازان به جزیره ثبات و آرامش در خاورمیانه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلابی اسلامی ایران، آمریکا به عنوان جبهه باطل در برابر این انقلاب قرار گرفته و اقدامات متعدد امنیتی علیه مردم ایران انجام می‌دهد.

استاندار بوشهر ادامه داد: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهیدان و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است و باید از این عزیزان تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران محور جبهه حق و آمریکا محور جبهه باطل است، افزود: جبهه باطل برای ضربه زدن به جبهه حق، اقدامات مختلفی را در حوزه امنیتی علیه مردم و انقلاب اسلامی انجام داده و می‌دهد که البته با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای امنیتی، هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: یکی از مصادیق فعالیت جبهه باطل، گروهک‌های ضدانقلاب اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب در درون کشور و مرزهای غربی و شرقی آن شکل گرفته‌اند به توطئه علیه ملت ایران می‌پردازند.

محمدی‌زاده یادآور شد: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام این وزارتخانه به عنوان بزرگترین دستگاه امنیتی کشور در کنار سازمان اطلاعات سپاه و فراجا، حوزه‌های امنیتی را در داخل و خارج از کشور مدیریت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر