جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از فرهنگسراهای بخش خصوصی به منظور هر چه پویاتر شدن فعالیت های هنرمندان است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به نقل از حمیده ماحوزی در بازدید از فرهنگسرای رمضان امیری شهر بوشهر اعلام کرد: فرهنگسراها بخشی از فعالیت فرهنگی جامعه را به دوش می کشند و این امر موجب برداشتن بار فرهنگی نهادهای فرهنگی می شود.\n\nوی یادآور شد: با افزایش شمار چنین فرهنگسراهایی در جامعه می توان به افزایش تاثیرگذاری آن کمک کرد.
کد خبر: ۱۳۵۰۹
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از فرهنگسراهای بخش خصوصی به منظور هر چه پویاتر شدن فعالیت های هنرمندان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به نقل از حمیده ماحوزی در بازدید از فرهنگسرای رمضان امیری شهر بوشهر اعلام کرد: فرهنگسراها بخشی از فعالیت فرهنگی جامعه را به دوش می کشند و این امر موجب برداشتن بار فرهنگی نهادهای فرهنگی می شود.

\n\n

وی یادآور شد: با افزایش شمار چنین فرهنگسراهایی در جامعه می توان به افزایش تاثیرگذاری آن کمک کرد.

\n\n

مدیر فرهنگسرای رمضان امیری نیز با تقدیر از فعالیت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در این فرهنگسرا با استقبال چشمگیری از سوی شهروندان همراه شده ایم و همین استقبال موجب شده تا در فضای موجود نتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

\n\n

پریسا امیری افزود: با فراهم شدن یک مکان مناسب، این فرهنگسرا می تواند توانمندی های بیشتری را از خود به نمایش بگذارد.

\n\n

وی اظهارداشت: آموزش مهارت های زندگی به کودکان در قالب نقاشی، برگزاری کلاس های آموزش انواع سازها، برگزاری دوره های روان شناسی برای والدین کودکان و همچنین رفتارشناسی هنرآموزان به منظور تاثیرگذار کردن فرایندهای یادگیری بخشی از فعالیت های فرهنگسرای زنده یاد رمضان امیری است.

\n\n

مدیر فرهنگسرای رمضان امیری تصریح کرد: با توجه به اداره شدن این فرهنگسرا زیر نظر هیات علمی، فعالیت های این نهاد توسط یک تیم متخصص هدایت و ساماندهی می شود.

\n\n

امیری یادآورشد: به منظور حمایت از قشر ضعیف و کم درآمد این فرهنگسرا در تلاش است دوره های آموزشی مورد نیاز آن ها را بطور رایگان برگزار کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر