پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۴۰۱
شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی تا پایان روز دهم فروردین، ۹۶۹ بازدید مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان گناوه انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، دکتر عصمت حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه نظارت بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از واحدهای صنفی شهرستان با جدیت ادامه دارد اظهار داشت: هدف از این بازدیدها حفظ سلامت آحاد مردم است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: طی نظارت‌های انجام‌شده از آغاز تعطیلات نوروز و با شروع ماه مبارک رمضان تا دهم فروردین ۹۶۹ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و ۴۴۸ مورد نمونه کلر سنجی و ۲۰ نمونه برداری از آب آشامیدنی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه صورت گرفته است.

وی گفت: از این تعداد بازرسی انجام‌شده ۷۶۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲۰۱ مورد اماکن عمومی صورت گرفته است که ۱۸۵ مورد اخطار، ۴۵ مورد ارجاع به مراکز قضائی و ۵ مورد تعطیل شده است.

معدوم سازی ۴۱۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد

وی یادآور شد: طی این مدت ۴۱۲ کیلوگرم ماده غذایی فاسد کشف و معدوم شده است. حیدری گفت: ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان اخطار کتبی به خودروهای سیار عرضه کننده غذای خانگی داده شد و در صورت عرضه مجدد در روزهای آتی اقدام به توقیف خودرو خواهد شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: خدمات‌رسانی به مردم شهرستان و مسافران محترم نوروزی تعطیلی ندارد و کارشناسان بهداشت محیط در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به‌صورت دو شیفت کاری و جدیت ویژه بازرسی و نظارت لازم را انجام می‌دهند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود هرگونه تخلف در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن متخلف را با تماس با شماره تلفن ۱۹۰ اعلام و گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر