پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۵۲۵
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در ۲۴ اسفند پارسال تا پایان ۱۳ فروردین ماه امسال، تردد ۱۱ میلیون و ۳۲ هزار و ۲۱۷ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، عبدالکریم اخترشناس دوشنبه ۱۴ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آمار نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۳.۴۴ درصد افزایش یافته است. همچنین طی این مدت ۹۴۳ هزار و ۷۲۰ تردد خودرو در ورودی‌های استان (معادل ۸.۶۴ درصد رشد) و ۹۶۶ هزار و ۲۰۷ تردد خودرو در خروجی‌های استان (معادل ۸.۸۹ درصد رشد) ثبت شد.

وی اضافه کرد: این میزان تردد با ۶۰ سامانه تردد شمار برخط و ۱۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است و بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به رفت و برگشت بوشهر-چغادک، بوشهر- دیر و بوشهر- گناوه بوده است.

به گفته میرکل راهدادری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر ، از ابتدای طرح نوروزی، مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های استان ضمن پاسخگویی به ۹۲۱ تماس هم استانی‌ها یا مسافران، به ارائه اطلاعات جاده‌ای و راهنمایی آن‌ها اقدام کرد.

اخترشناس از جابه‌جایی ۱۸۳ هزار و ۵۳۶ نفر مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت شرکت مسافربری یادآور شد: این تعداد مسافر در قالب هزار و سفر جابه‌جا شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر