شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پی اعتراضات مکرر مردم نسبت عرضه  غیر بهداشتی میگو در سطح شهر بخاطر بوی متعفن پوست های جدا شده امروز چهارشنبه نمایندگان شهرداری ,اداره دامپزشکی و پرسنل نیروی انتظامی  با همکاری هم قصد جلوگیری از انجام این کار و جمع کردن آنها را داشتند. .\n\nبه گزارش فکرشهر، سایت آوای پارسیان در ادامه نوشت: گروه خبری برنامه در شهر  آقایان  دهقان و مطاف نیز جهت انعکاس تلاش این عزیزان در صحنه حاضر شده بودند .
کد خبر: ۱۳۵۹۰
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: در پی اعتراضات مکرر مردم نسبت عرضه  غیر بهداشتی میگو در سطح شهر بخاطر بوی متعفن پوست های جدا شده امروز چهارشنبه نمایندگان شهرداری ,اداره دامپزشکی و پرسنل نیروی انتظامی  با همکاری هم قصد جلوگیری از انجام این کار و جمع کردن آنها را داشتند. .

\n\n

به گزارش فکرشهر، سایت آوای پارسیان در ادامه نوشت: گروه خبری برنامه در شهر  آقایان  دهقان و مطاف نیز جهت انعکاس تلاش این عزیزان در صحنه حاضر شده بودند .

\n\n

در پی این اقدام مسئولین برای جمع آوری ایشان   یکی از این فروشندگان میگو که دیورای کوتاه تر از خبرنگاران مظلوم پیدا نکرده بود ابتدا با یک گالن بنرین  و ریختن  برروی خود و سپس همکاران ما در عرصه خبر صحنه ای را رقم زد که به خیر گذشت.

\n\n

چرا که اگر گرمای هوا یا جرقه ای در آن لحظه بوجود می آمد صحنه ای رقم می خورد که دیگر قابل جبران نبود .

\n\n

\n\n

به گفته شاهدان عینی  این فروشندگان علاوه براین اقدام گستاخانه در جلوی چشم مامورین نیروی انتظامی ضمن حلمه به گروه خبری برنامه در شهر  و ضربه به دوربین , همکاران ما را تهدید نموده چنانچه این گزارش پخش شود کاری خواهیم نمود که دیگر دوربین  به دست نگیرد.

\n\n

سوال من این است خبرنگاری که با حداقل دستمزد تنها برای رفاه شهروندان شهرش صادقانه جان خود را این چنین در خطر می اندازد چرا باید امنیت جانی و شغلی  نداشته باشد .

\n\n

امیدواریم مسئولان استان و در راس آنها فرماندهی انتظامی استان با برخورد قاطع با این افراد ضمن تامین امنیت برای عزیزان عرصه خبر درس عبرتی را برای سایرین بدهد تا بدانند که خبرنگار و دوربین وی مقدس بوده و خواهند بود.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر