جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر ارسلان زارع گفت: در درمانگاه تخصصی 17شهریور و بیمارستان شهید گنجی برازجان کارهای ارزشمند و خدمات شایسته‌ای به مردم ارایه شده است و در خدمات‌رسانی به مردم کوتاهی رخ نداده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر ارسلان زارع در نشست هم‌اندیشی با پزشکان متخصص شهرستان دشتستان اضافه‌کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته از بین سازمان‌های دولتی و نهادهای خدمات رسانی‌ در شهرستان، درمانگاه تخصصی 17شهریور و بیمارستان شهید گنجی برازجان در بین سازمان‌های خدمات‌رسان جایگاه خوبی دارند.
کد خبر: ۱۳۵۹۹
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: دکتر ارسلان زارع گفت: در درمانگاه تخصصی 17شهریور و بیمارستان شهید گنجی برازجان کارهای ارزشمند و خدمات شایسته‌ای به مردم ارایه شده است و در خدمات‌رسانی به مردم کوتاهی رخ نداده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر ارسلان زارع در نشست هم‌اندیشی با پزشکان متخصص شهرستان دشتستان اضافه‌کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته از بین سازمان‌های دولتی و نهادهای خدمات رسانی‌ در شهرستان، درمانگاه تخصصی 17شهریور و بیمارستان شهید گنجی برازجان در بین سازمان‌های خدمات‌رسان جایگاه خوبی دارند.

\n\n

وی افزود: این حرف به معنی نیست که ارایه خدمات در این مراکز هیچ نقصی ندارد بلکه با تمام چالش ها، کمبودها و مشکلات در این مراکز کارهای ارزشمند و خدمات شایسته‌ای به مردم ارایه شده است و در خدمات‌رسانی به مردم کوتاهی رخ نداده است. 

\n\n

دکتر زارع خاطرنشان‌کرد: دولت تدبیر و امید با تمام مشکلات اقتصادی که پیش‌رو داشت طرح تحول نظام سلامت را مبنای کارهای خود قرار داد و امروز شاهد رضایت بسیار بالای مردم از خدمات آن هستیم و به یکی از نکات برجسته دولت تبدیل شده است.

\n\n

\n\n

این مقام مسؤول خطاب به پزشکان متخصص دشتستان گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی بسیار مفید و ارزشمند است چون از این طریق کمبودها و نواقصی که در این طرح مشاهده می‌کنید به

\n\n

مسؤولان دانشگاه و بنده منتقل می‌نمایید و با بازتاب این مسایل به سیاست‌گذاران می‎توان این مشکلات را به‌صورت کشوری مرتفع کرد. 

\n\n

دکتر زارع تصریح‌کرد: برون‌ رفت چنین جلسه‌هایی تنها اتخاذ تصمیمات مدیریتی جزیی نیست بلکه موجب افزایش همدلی‌ها و همزبانی‌ها و در روند ارتقای امور مفید و مؤثر است. 
\nآماده ارایه خدمات ورزشی و رفاهی به پزشکان هستیم.

\n\n

فرماندار دشتستان در نشست هم‌اندیشی با پزشکان شهرستان دشتستان گفت: امکانات رفاهی شهرستان کمبودهایی دارد که برنامه‌هایی برای ساخت اماکن تفریح ورزشی وجود دارد. 

\n\n

دکتر ارسلان زارع افزود: در حال حاضر آمادگی داریم سالن‌های ورزشی، زمین چمن و استخر را در اختیار پزشکان شهرستان قرار دهیم و در مواقعی از سال که از شرایط آب و هوایی خوبی برخوردار هستیم می‌توان تورهای گردشگری درون شهرستان را برگزار کنیم. 

\n\n

وی اضافه‌کرد: در صورت تمایل نظام پزشکی می‌تواند مدیریت یکی از فضاهای ورزشی که در آینده در شهرستان ساخته می‌شود را بر عهده بگیرد و حتی آمادگی داریم با در اختیار قرار دادن مناطق درختکاری شده مناطق کوهستانی شهرستان را به شرط حفظ محیط طبیعی و درختان در اختیار دانشگاه قرار دهیم تا اردوگاه تفریحی برای پرسنل دانشگاه ساخته شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر