شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۹۹۵
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: از کتاب «ستاره سهیل»، زندگی و مبارزات شهید حاج قاسم هندی زاده رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، آیین رونمایی از کتاب «ستاره سهیل»، زندگی و مبارزات شهید حاج قاسم هندی زاده با حضور کفایت هندی زاده نویسنده اثر، فرماندار، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و خانواده شهید هندی زاده در سالن کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی در این آیین ضمن قدردانی از نویسنده کتاب ستاره سهیل گفت: افتخار می کنیم که چنین همکار شهیدی در سازمان تامین اجتماعی داشته ایم و بر همین اساس، یکی از مهمترین شعب تامین اجتماعی استان بوشهر یعنی شعبه یک شهید هندی زاده با نام او ثبت شده است.

محمد جواد بازدرهوا افزود: همچنین وجود همکار بازنشسته و هم رزم او، همچون غلامرضا قادریان که در این شعبه به مردم خدمت می کردند و این از افتخارات این سازمان به شمار می آید.

وی ادامه داد: پیشگامی و جلودار بودن شهید هندی زاده در تمام ماموریت های سازمانی و الگوی عملی کارکنان بودن، یکی از ویژگی های شاخص این شهید عزیز محسوب می شد و لذا این کتاب، گنجینه ارزشمندی است که می بایست به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگو قرار دادن این شهید بزرگوار در زندگی و یاد و خاطرات او بعنوان نقشه راهی مورد مطالعه کارکنان و بویژه نسل جوان شود.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد سازمان تامین اجتماعی، به انواع بیمه فراگیر خانواده ایرانی اشاره کرد و در خصوص بیمه دانشجویی گفت: «دانشجویان نیز مانند بسیاری از اقشار کشور میتوانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته و از خدمات این سازمان استفاده کنند.

بازدرهوا درباره مزیت طرح بیمه دانشجویی اظهار داشت: «دانشجویان با شرکت در این طرح دارای سوابق بیمه ای شده و این سوابق با توجه به نرخ حق بیمه در احراز شرایط تعهدات بلندمدت سازمان تأمین اجتماعی (بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی) بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به بیمه زنان خانه دار ادامه داد: زنان خانه‌دار می‌توانند براساس سه نرخ ۱۲ درصد خدمات بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، نرخ ۱۴ درصد خدمات بازنشستگی و فوت (قبل و بعد از بازنشستگی) نرخ ۱۸ درصد خدمات بازنشستگی، فوت (قبل و بعد از سن بازنشستگی و ازکارافتادگی) بهره‌مند شوند.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر نیز با حضور در مراسم  طی سخنانی یاد و نام شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشت و از خانم کفایت هندی زاده نویسنده کتاب «ستاره سهیل» تشکر کرد.

به گزارش فکرشهر، شهید قاسم هندی زاده در سال 1326 در بوشهر متولد شد درعملیات والفجر در تاریخ 1362/1/5 به شهادت رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر