دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۹۹۹
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: امام جمعه موقت آبدان خواستار ارائه تسهلات اشتغال به جوانان شد و گفت: طرح‌های مسکن در آبدان اجرا شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام اسماعیل بحرانی در خطبه‌های نماز عید فطر در آبدان ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر روز شکر گزاری به درگاه خداوند و روز اجر و پاداش مؤمنین روزه دار است

وی با اشاره به سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی هر روز نقش سپاه در پاسداری از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای ما روشن‌تر می‌شود.

امام جمعه موقت آبدان یادآور شد: توانمندی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور در تمام صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی موجب عزت برای مؤمنین و مایه ذلت برای دشمنان شده است.

حجت الاسلام بحرانی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه دو بازوی توانمند دفاعی کشور و چشم بیدار نظام هستند در مقابل ئوطئه های متجاوزان در زمینه‌های مختلف سپاه و ارتش امنیت را تأمین می‌کنند و همچنین در زمینه‌های دریا هوایی، زمینی و موشکی و راهداری و پهبادی و در زمینه فضایی به یک بازدارندگی بسیار قوی رسیده است.

امام جمعه موقت آبدان بیان کرد: سپاه و ارتش دشمنان را به زانو درآوردند و آنها را مجبور کردند به شکست خود اعتراف کنند و اقتدار دشمنان را به چالش کشیدند.

وی همچنین به رمز پیروزی و موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در تبعیت از ولایت فقیه و با ولایت مداری خود توانسته است به این توانمندی در عرصه‌های مختلف برسد.

بحرانی افزود: امروزه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگ رمز تبعیت از ولایت تقویت شود و نه تنها مشکلات اقتصادی حل شود بلکه مردم از مسؤلین راضی خواهند بود.

امام جمعه موقت آبدان با بیان اینکه تریبون نماز جمعه در اختیار مسئولان است گفت: مسئولان توضیح دهند جهت تحقق شعار سال در همین یک ماه چه کارهایی صورت گرفته است و در زمینه مهار تورم و رشد تولید و بهبود وضعیت معیشت مردم چه کارهایی انجام داده‌اند.

بحرانی از فرماندار شهرستان دیر خواست تا به مردم توضیح دهد از شروع به کار دولت و مساله نهضت مسکن در شهرستان کار به کجا رسیده تا مردم در جزئیات کار قرار گیرند.

وی افزود: اگر در مرکز شهرستان امکان این کارها وجود ندارد در شهرهای اطراف و روستاها شاید این امکان وجود دارد.

وی گفت: تنها راه مقابله با دشمن خدمت به مردم است و مسئولان در زمینه وام‌های خود اشتغالی تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر