يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اعلام کرد:
کد خبر: ۱۳۷۰۵۹
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: امتحانات نوبت دوم مدارس این استان از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و ۲۵ خرداد پایان می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، علی موحدی یکشنبه ۳ اردیبهشت در بازدید از تعدادی مدارس شهرستان دیر اظهار کرد: امتحانات نوبت دوم مدارس استان بوشهر از ۲۰ اردیبهشت با برگزاری امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و پایه ششم به صورت هماهنگ شهرستانی آغاز می‌شود و با برگزاری امتحانات پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری در ۲۵ خرداد پایان می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه کادر اجرایی و آموزشی مدارس زمینه حضور موفق دانش‌آموزان در امتحانات فراهم کنند، افزود: همه مدارس تا آخرین روزهای فعالیت کلاسی، باز بوده است و همه دانش‌آموزان موظف به شرکت در برنامه‌های مدارس هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با اشاره به گرامیداشت روز معلم در ۱۲ اردیبهشت عنوان کرد: در حال تلاش برای برگزاری باشکوه روز معلم در سراسر استان هستیم.

موحدی بیان کرد: از ۹۵۰ معلم متقاضی که مدارک خود را در سامانه انتخاب معلم نمونه بارگذاری کرده‌اند، ۴۴۷ نفر حد نصاب امتیاز در مرحله شهرستانی، ۶۲ نفر حد نصاب امتیاز در مرحله استانی و چهار نفر حد نصاب امتیاز را در مرحله کشوری کسب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سه نفر مدیر و معاون، ۲ نفر مشاور و ۲ مراقب سلامت نمونه در مرحله استانی انتخاب می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر