يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهید غلامرضا بیژنی بعد از ۲۷ سال در جزیره مجنون شناسایی شد و عصر روز سه‌شنبه در میان استقبال گسترده مردم تشییع و در روستای خیارزار شهرستان دشتستان خاکسپاری شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، استان بوشهر امروز رنگ و بوی عشق به شهدا گرفته بود و نقطه نقطه این استان صحنه حضور مردمانی بود که گرمای هوای تاثیری در کم‌رنگ‌کردن عشقشان به شهدا نداشت.\n\nحضور چشمگیر و گسترده و پرشور مردم در آئین تشییع ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در شرایطی انجام شد که گرمای شدید هوا را شاهد بودیم و بار دیگر صحنه‌هایی از حضور مردم خلق شد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۸
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: شهید غلامرضا بیژنی بعد از ۲۷ سال در جزیره مجنون شناسایی شد و عصر روز سه‌شنبه در میان استقبال گسترده مردم تشییع و در روستای خیارزار شهرستان دشتستان خاکسپاری شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، استان بوشهر امروز رنگ و بوی عشق به شهدا گرفته بود و نقطه نقطه این استان صحنه حضور مردمانی بود که گرمای هوای تاثیری در کم‌رنگ‌کردن عشقشان به شهدا نداشت.

\n\n

حضور چشمگیر و گسترده و پرشور مردم در آئین تشییع ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در شرایطی انجام شد که گرمای شدید هوا را شاهد بودیم و بار دیگر صحنه‌هایی از حضور مردم خلق شد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

\n\n

۹ شهید گمنام و شهید غلامرضا بیژنی که از روز شنبه مهمان مردم استان بوشهر بودند، با بدرقه مردم شهید پرور استان بوشهر تشییع و امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خاکسپاری شدند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/11/4/1791395.jpg

\n\n

شهید غلامرضا بیژنی پس از ۲۷ سال شناسایی شد و امروز در زادگاهش روستای خیارزار شهرستان دشتستان خاکسپاری شد.

\n\n

اقشار مختلف مردم و مسئولان استان بوشهر در این آئین حضور داشتند و برای آخرین بار با شهید بیژنی خداحافظی کردند و او را به آغوش خاک سپردند.

\n\n

چند هزار نفر در آئین تشییع شهید حضور داشتند و صدای سنج و دمام عزارداران و بوی اسفند فضای این مراسم را پر کرده بود.

\n\n

چندین ایستگاه صلواتی در محل تشییع شهید ایجاد شده بود.

\n\n

مسئولان استان بوشهر نیز حضوری گسترده داشتند؛ استاندار بوشهر، فرماندار دشتستان، مدیران ادارات کل استان و ائمه جمعه و علمای استان در این آئین حضور داشتند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/11/4/1791394.jpg

\n\n

در بخشی از این مراسم، یکی از همرزمان شهید بیژنی به بیان خاطراتی از آن شهید پرداخت.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر بر پیکر شهید غلامرضا بیژنی نماز خواند.

\n\n

مراسم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و تا ساعت ۲۰ ادامه یافت و با وجود گرمای شدید هوای امروز، مردم تا آخرین لحظه در مراسم ماندند و هر لحظه نیز میزان حضور مردم بیشتر می‌شد.

\n\n

گروه موزیک سپاه نیز در این خلال مراسم، چند قطعه را اجرا کرد.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/08/11/4/1791396.jpg

\n\n

شهید پاسدار غلامرضا بیژنی تیرماه سال ۶۷ در تک دشمن در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود. این شهید با تفحص صورت گرفته در جزیره مجنون شناسایی شد.

\n\n

شهید بیژنی در روستای خیارزار شهرستان دشتستان در کنار برادر شهیدش خاکسپاری شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر