سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو و مسوول کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر گناوه گفت: اعضای این شورا مصوبه ای را که پیش از این در زمینه افزایش تعرفه انشعاب آب و فاضلاب مصوب کرده بودند، در مصوبه جدیدی باطل کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سلیمان نظام پور روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران این شهرستان افزود: این شورا به منظور ادامه و تکمیل طرح فاضلاب که از دغدغه و معضل این شهر است مبلغی را مصوب تا اجرا کند که همزمان با این تصمیم، وزارت نیرو نیز تعرفه ای جدید را اعمال کرد.
کد خبر: ۱۳۷۲۹
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: عضو و مسوول کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر گناوه گفت: اعضای این شورا مصوبه ای را که پیش از این در زمینه افزایش تعرفه انشعاب آب و فاضلاب مصوب کرده بودند، در مصوبه جدیدی باطل کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سلیمان نظام پور روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران این شهرستان افزود: این شورا به منظور ادامه و تکمیل طرح فاضلاب که از دغدغه و معضل این شهر است مبلغی را مصوب تا اجرا کند که همزمان با این تصمیم، وزارت نیرو نیز تعرفه ای جدید را اعمال کرد.

\n\n

وی اظهارکرد: با توجه به همزمان شدن افزایش تعرفه ازسوی شورا و وزارت نیرو باعث شد تا مبلغ تعرفه دو برابر و باعث مشکلات برای مردم و خدشه واردشدن به شورا شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، نظام پور گفت: این شورا در مصوبه خود تعرفه انشعاب آب را حدود هفت میلیون ریال و فاضلاب را هشت میلیون ریال و وزارت نیرو نیز 9میلیون و 760 هزارریال تعیین کرد که شورا مصوبه خود را باطل و تنها تعرفه وزرات نیرو پابرجا است.

\n\n

عضو شورای اسلامی شهر گناوه بیان کرد: مصوبه جدید به کمیته انطباق فرمانداری تحویل که تایید و به مسوولان ذی ربط استان بوشهر برای انعکاس به وزارت نیرو ارسال شده است.

\n\n

وی از خبرنگاران خواست تا برای پیگیری و اجرایی شدن هرچه زودتر مصوبه جدید، شورا را یاری کنند.

\n\n

نظام پور اظهارکرد: شورا اسلامی گناوه به منظور اجرایی شدن این مصوبه نهایت تلاش خود را بکار خواهد بست.

\n\n

هم اینک تعرفه اخذشده انشعاب آب وفاضلاب از مردم گناوه طبق مصوبه قبل شورا و وزارت نیرو اعمال می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر