جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: رییس شورای اسلامی شهر خارگ: تلاش برای حفظ بهداشت زمین و دیگر مسائل زیست محیطی ضروری است.
کد خبر: ۱۳۷۳۶۱
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶

به گزارش «فکرشهر»، دکتر لطف اله علیپور رییس شورای اسلامی شهر خارگ در جلسه کارگروه محیط زیست جزیره خارگ با اشاره به شعار هفته زمین پاک گفت : با توجه به این که امسال شعار هفته زمین پاک (سرمایه گذاری در زمین، توسعه بازیافت و بهره وری سبز است) و با توجه به این که منابع طبیعی و زمین نعمت های خدادادی هستند و قطعا کسی دوست ندارد که کفران نعمت و ناشکری کند.

رییس شورای اسلامی شهر خارگ در ادامه با بر شمردن راه های حفظ و صیانت از زمین خاطر نشان کرد : بهترین راه برای شکرگذاری تلاش در جهت حفظ منابع زیستی و محیطی و بهداشت زمین هست و برای اینکار باید ابتدا فرهنگ سازی صورت بگیرد 

وی افزود، این فرهنگ سازی ابتدا از خودمان و سازمان هایمان باید باشد و بعد باید به مقوله آموزش و آشنایی با مسایل و آگاهی‌ و تلاش برای کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف گرایی حتی در ادارات صورت بگیرد.

علیپور ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته در حوزه فضای سبز شهری گفت : در همین جهت هم تلاش که فضای سبز بهتری در شهر داشته باشیم و هر چند ایراداتی وجود داشت ولی در سال گذشته کاشت نهال در شهر و توسعه کیفی و کمی فضای سبز مد نظر قرار گرفته بود. 

علیپور در پایان تاکید کرد : همه سازمان ها و شرکت ها رو توصیه که در جهت افزایش انگیزه هدایاهای تشویقی در جهت بهداشت محیط و پیاده سازی تفکیک پسماند از مبدا، با همراهی و همکاری شهرداری در نظر بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر