يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۵۷۵
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به وجود ظرفیت‌های متعدد در این استان گفت: حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در نشست مدیران اقتصادی استان بوشهر با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی ضمن اشاره به برخی از پتانسیل‌های استان بوشهر در عرصه‌های تولیدی، صنعتی، اقتصادی، گردشگری، کشاورزی، انرژی و… بیان کرد: فضای خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم شده است.

استاندار بوشهر آبزی‌پروری، کشاورزی، تجارت دریایی، صادرات محصولات و ظرفیت گردشگری را از دیگر ظرفیت‌های استان دانست و افزود: ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی بسیار بزرگی در این استان وجود دارد.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را یکی از اولویت‌های استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: امکانات مورد نیاز برای حضور سرمایه‌گذاران در استان بوشهر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر راه‌اندازی دفتر سرمایه‌گذار برای بررسی امکانات و ظرفیت‌های استان بوشهر در ابعاد گوناگون ادامه داد: بر اساس تعهد انقلابی و اخلاقی از سرمایه‌گذاران در استان بوشهر حمایت می‌شود.

وی به برخی از تولیدات استان بوشهر اشاره کرد و افزود: تولید ۱۶۵ هزار تن خرما، ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور، تولید ماهی پرورشی در خلیج فارس و گوجه‌فرنگی خارج از فصل بخشی از ظرفیت‌های تولیدی استان بوشهر است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر از زیرساخت‌های مهمی در صادرات کالا به کشورهای مختلف از مسیر دریایی برخوردار است.

وی از افزایش تولید گندم از مزارع استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن گندم از اراضی استان بوشهر برداشت شده و همین میزان دیگر نیز از اراضی آبی تولید می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر