سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۶۰۵
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۸۰ درصد اهداف و فلسفه طرح رتبه‌بندی، ارتقای جایگاه و منزلت و شان معلمان و ۲۰ درصد مرتبط با مسایل مالی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، علی موحدی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه در تالار بهزاد گناوه اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی کار سنگینی بود که بعد از یازده سال در دولت مردمی آیت الله رئیسی محقق و اجرا شد.

وی افزود: اگرچه طرح رتبه‌بندی دارای نواقصات و ایراداتی است اما مطمئن باشید اصلاح خواهد شد و حق هیچ معلمی ضایع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، وکیل مدافع معلمان هستم و از حقوق این قشر شریف جامعه دفاع می‌کنم.

مدیرآموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مطهری بیان داشت: جا دارد در همه بخش‌ها و مجامع همگان به احترام معلمان قیام و در میدان حضور یابند.

وی گفت: اگر بخواهیم شرایط کشور تغییر و بهتر شود و مشکلات و معضلات جامعه به حداقل برسد، فقط یک راه وجود دارد و آن هم تکریم، ارتقای جایگاه، پاسداشت کرامت معلم در نظام تعلیم و تربیت است.

موحدی ادامه داد: ما معلمان هم بایدها و نبایدهایی داریم که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در این راستا اولین گروهی که در پاسداشت حرمت و کرامت معلم نقش اساسی دارد خود معلمان هستیم.

فرماندار گناوه گفت: سرآغاز هفته معلم مصادف با شهادت آیت الله مطهری، شخصیتی که بهترین الگو برای معلمان و قشر فرهنگی جامعه محسوب می‌شود است.

محمدتقی صفری افزود: باتوجه به اینکه تفکر دشمن در برهه کنونی، هدف قراردادن اعتقادات و باورهای دینی مردم بخصوص قشر نوجوان و جوان است ، وظیفه داریم در تقویت پایه‌های اعتقادی آنها از اسلام و شهدایی همچون شهیدان مطهری و سردار سلیمانی الگو بگیریم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: این مدیریت در یک سال اخیر برنامه ریزی‌های خوبی در زمینه آموزشی و پرورشی و پشتیبانی انجام داد .

ضرغام مردانی توسعه رشته‌های فنی و حرفه ای، ریاضی و کار و دانش، سر و سامان دادن مدارس غیردولتی، برگزاری یادواره شهدا، اعزام اولین گروه دانش‌آموزی راهیان نور از شهرستان‌ها در کشور، همایش های مختلف، برپایی اجلاسیه نماز و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدارس را بخشی از فعالیت های آموزش و پرورش گناوه عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر