يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۲۵
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: به‌منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابران، دو دستگاه پل عابر پیاده جدید در محور‌های استان در حال ساخت یا جانمایی است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حسین معتقد بیان کرد: در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور عابران پیاده به‌خصوص دانشجویان در بزرگراه بوشهر- برازجان، ساخت پل عابر پیاده روبه‌روی دانشکده فنی امام خامنه‌ای بوشهر در دستور کار قرار گرفته که اکنون پیشرفت ۶۰ درصدی دارد.
 
وی افزود: این پل با برآورد هزینه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اجرایی شده و تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین از مکان‌یابی یک دستگاه پل عابر پیاده در محور روستایی طلحه- شاه پسرمرد در بخش ارم دشتستان خبر داد و گفت: با توجه به تردد بالای خودرو‌ها و همچنین دانش‌آموزان و روستائیان در این مسیر، به منظور کاهش حوادث و تصادفات و جلوگیری از مرگ و میر عابران، پیگیر جذب اعتبار و شروع پل عابر در این محدوده هستیم.
 
به گفته وی تا کنون تعداد ۱۴ دستگاه پل عابر پیاده در سطح محور‌های ارتباطی استان بوشهر از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اجرایی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر