پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۸۶۳
سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های دهه کرامت در دیلم مردمی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی باشد گفت: همه دستگاه ها در تبیین رویداد آزادسازی خرمشهر پای کار باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد اسدی صبح سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی سالروز آزادسازی خرمشهر و جشن‌های دهه کرامت با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ اصیل دینی و اسلامی به ویژه فرهنگ رضوی میان کودکان، نوجوانان و جوانان است، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی و مسئول در ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان دیلم باید برنامه‌های خود را با رویکرد بصیرت افزایی، تبین و تشریح ظرفیت‌های نهفته در فرهنگ ولایی طرح‌ریزی کنند.

سرپرست فرمانداری دیلم خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه‌ها باید مردمی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی باشد.

اسدی در خصوص برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: بعد از فتح خرمشهر پیروزی‌های بزرگی برای رزمندگان اسلام رقم خورد، بنابراین همه دستگاه‌ها و متولیان بر روی حادثه مهم و تاریخی فتح خرمشهر جهت انتقال به نسل‌های بعد کار کنند.

وی گفت: نباید موضوع مهم آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد به فراموشی سپرده شود.

سرپرست فرمانداری دیلم تاکید کرد: برای پرداختن به موضوع مهم آزادسازی خرمشهر همه دستگاه‌ها برای تبیین این رویداد پای کار باشند و برنامه ارائه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر