دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس مرکز آموزش علمی کاربردی بندرسازان گناوه گفت: این مرکز سه رشته جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی را براساس موقعیت و نیازمبرمی که دراین منطقه و استانهای همجوار وجود دارد، دایر کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رضا خدری افزود: این رشته ها شامل معماری و گردشگری در مقطع کاردانی و ایمنی،بهداشت، محیط زیست و صنایع (HSE) در مقطع کارشناسی است که موافقت دایرشدن آن برای ترم مهرماه امسال اخذ شده است.
کد خبر: ۱۳۹۳۵
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: رییس مرکز آموزش علمی کاربردی بندرسازان گناوه گفت: این مرکز سه رشته جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی را براساس موقعیت و نیازمبرمی که دراین منطقه و استانهای همجوار وجود دارد، دایر کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رضا خدری افزود: این رشته ها شامل معماری و گردشگری در مقطع کاردانی و ایمنی،بهداشت، محیط زیست و صنایع (HSE) در مقطع کارشناسی است که موافقت دایرشدن آن برای ترم مهرماه امسال اخذ شده است.

\n\n

وی اظهارکرد: راه اندازی رشته گردشگری با توجه به موقعیت گردشگری این شهرستان و مصوب شدن احداث دهکده گردشگری در شهرستان گناوه از سوی دولت یازدهم کارآیی و بازده خوبی بدنبال دارد.

\n\n

خدری بیان کرد: باتوجه به موفقیت صنعت گردشگری در سه دهه اخیر اجرای دوره تحصیلی کاردانی رشته خدمات گردشگری ، انتقال مجموعه دانش ها و مهارت های شغلی موردنیاز و امکان اشتغال فوری در مشاغل مربوطه را بلافاصله پس از خاتمه تحصیل میسر و باعث ترفیع در بهره وری نیروی انسانی می شود.

\n\n

وی افزود: برنامه ریزی عملیات تورهای مسافرتی، صدور وفروش بلیط پروزاهای مسافرتی داخلی و خارجی، انجام امور اداری، حقوقی و مالی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ، راهنمایی تورهای جهانگردی داخلی و خارجی،

\n\n

بازاریابی و فروش خدمات جهانگردی، برقراری ارتباط کلامی و نوشتاری حداقل به دو زبان رایج در صنعت جهانگردی و بهره برداری از وسایل ارتباطی جهت ارایه خدمات جهانگردی از قابلیت ها و توانمندی های حرفه ای فارغ التحصیلان و مشاغل قابل احراز این رشته است.

\n\n

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی بندرسازان گناوه گفت: علاقمندان برای ثبت نام دراین رشته تا 29 مرداد و دیگر رشته ها می توانند به آدرس اینترنتی ebg-uast.ir مراجعه کنند.

\n\n

وی افزود: این مرکز توانسته گواهینامه استاندارد iso 900-:2008 را براساس معیارهای تعیین شده اخذ کند و درسال تحصیلی گذشته به عنوان سه مرکز برتر استان برگزیده شد.

\n\n

وی ادامه داد: در این مرکز ، کارشناسی امور گمرکی برای اولین بار درسطح کشور دایر شده است.

\n\n

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی بندرسازان گناوه رشته های دایرشده دراین مرکز را علاوه بر سه رشته دایرشده ، در مقطع کاردانی شامل مدیریت، امور اداری، حقوق ثبتی، برق صنعتی، امور گمرکی، ایمنی و بهداشت،

\n\n

ایمنی کار و حفاظت فنی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و رشته های کارشناسی را امور گمرکی، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت لجستیک بنادر، مدیریت بیمه گرایش اموال، مدیریت و فرماندهی حریق و حوادث و مدیریت عملیات امدادونجات عنوان کرد.

\n\n

خدری گفت: این مرکز بمنظور رفاه حال دانشجویان درطول سال تحصیلی خدمات مختلفی ارایه می دهد.

\n\n

وی راه اندازی سرویس رایگان رفت و آمد بوسیله اتوبوس، احداث بوفه، کافی نت، کتابخانه مجهز به کتب درسی و غیردرسی، کارگاه رایانه مجهیز به اینترنت و ویدیو پروژکتور و پرداخت وام از عمده این خدمات است.

\n\n

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی بندرسازان گناوه افزود: علاوه براین خدمات درطول سال برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی متعددی این مرکز اجرا می کند که برپایی اردوی جهادی و راهیان نور، علمی تفریحی، مسابقات ورزشی و برپایی آیین های مذهبی و ملی از عمده آنان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر