يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر ۶۶ تعاونی بانوان در سطح شهرستان وجود دارد که زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد حسینی صبح شنبه در نشست کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان بوشهر اظهار داشت: بانوان همواره در عرصه های مختلف نقش تاثیر گذار وبسزایی در جامعه ایفا می کنند.\n\nوی بر لزوم فرا گرفتن مهارت توسط فارغ التحصیلان دانشگاه تاکید کرد و افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به قشر بانوان دارد و تلاش می‌کند که با ارائه تسهیلات مورد لازم به بانوان آنها را در خود کفایی کمک کند.
کد خبر: ۱۳۹۸۷
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر ۶۶ تعاونی بانوان در سطح شهرستان وجود دارد که زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد حسینی صبح شنبه در نشست کمیسیون بانوان اتاق تعاون استان بوشهر اظهار داشت: بانوان همواره در عرصه های مختلف نقش تاثیر گذار وبسزایی در جامعه ایفا می کنند.

\n\n

وی بر لزوم فرا گرفتن مهارت توسط فارغ التحصیلان دانشگاه تاکید کرد و افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به قشر بانوان دارد و تلاش می‌کند که با ارائه تسهیلات مورد لازم به بانوان آنها را در خود کفایی کمک کند.

\n\n

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی بیان کرد: در مناسبت های مختلف نیاز است نمایشگاه توانمند سازی زنان در سطح شهرستان گشایش یابد و عموم مردم از این توانمندی دیدن کنند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه بانک زنان کارآفرین در شهرستان دشتی به‌روزرسانی شود، تصریح کرد: در حال حاضر ۶۶ تعاونی در سطح شهرستان وجود دارد که ۱۳ درصد تعاونی‌های استان را در بر می‌گیرد که توانسته زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم کند.

\n\n

حسینی اضافه کرد: مرکز فنی حرفه ای می تواند با ارائه آموزشهای لازم کمک خوبی برای بانوان در زمینه‌های مختلف باشد که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه بستر و زمینه تشویق کار آفرینان برتر نیز فراهم شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مشکلات حوزه بانوان را احصاء و راهکارهای لازم را ارائه دهند.

\n\n

برگزاری نمایشگاه محصولات تعاونی‌ها در بوشهر

\n\n

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی نیز گفت: تعاون بیانگر دیدگاهی است که عملا باید یک کار اقتصادی که توام با هم اندیشی و هم کاری باشد صورت گیرد و در این زمینه زنان کار آفرین با طرح ایده‌های مناسب و مفید در توسعه بخش‌های مورد نیاز در شهرستان سهم خوبی به خود اختصاص داده اند.

\n\n

یدالله مشتاقی افزود: زنان برای حضور بهتر در عرصه‌های اجتماعی باید خود را با آموزش‌های مدیریتی و کسب درآمدهای مالی مجهز کرده و توانمندی های خود را افزایش دهند.

\n\n

وی برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات شرکت تعاونی در مرکز استان، نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون، نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار و پرداخت تسهیلات با بهره کم از مهمترین برنامه های انجام گرفته در هفته تعاون عنوان کرد.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر