جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای شهر خارگ گفت: هزینه اجرای برخی مراسم، از بودجه سالیانه یک نهاد فرهنگی مثل نهاد کتابخانه‌های عمومی بیشتر است.به گزارش فکرشهر، حسین داربویی در دیدار با مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار کرد: در اوایل انقلاب خارگ محل صادرات و انتقال فرهنگ اصیل ایران اسلامی به سایر نقاط جهان بود، اما متاسفانه آنگونه که باید و شاید به آن پرداخته نشد و انتظار ما این بود که سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه می‌شود، به صورت جدی دنبال شود، که اگر انجام شده بود، امروز ما شاهد تحولی عظیم و دستاوردهای فرهنگی بیشمار و رشد فرهنگی بالایی در سطح کشور بودیم.
کد خبر: ۱۴۰۳
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: رئیس شورای شهر خارگ گفت: هزینه اجرای برخی مراسم، از بودجه سالیانه یک نهاد فرهنگی مثل نهاد کتابخانه‌های عمومی بیشتر است.

به گزارش فکرشهر، حسین داربویی در دیدار با مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار کرد: در اوایل انقلاب خارگ محل صادرات و انتقال فرهنگ اصیل ایران اسلامی به سایر نقاط جهان بود، اما متاسفانه آنگونه که باید و شاید به آن پرداخته نشد و انتظار ما این بود که سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه می‌شود، به صورت جدی دنبال شود، که اگر انجام شده بود، امروز ما شاهد تحولی عظیم و دستاوردهای فرهنگی بیشمار و رشد فرهنگی بالایی در سطح کشور بودیم.

وی افزود: امروز در مباحث فرهنگی، هزینه‌هایی که برای اجرای برخی از مراسمات و جشن‌ها پرداخت می‌شود، بیشتر از بودجه سالیانه یک نهاد فرهنگی مثل نهاد کتابخانه‌های عمومی در هر استان است.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ بیان داشت: با وجود این همه شبکه‌های ماهواره‌ای و هجمه‌های تبلیغات رسانه‌ای، خمیره و ذات جوانان ما به گونه‌ای است که با برنامه‌های منسجم، بسترسازی و فضاسازی فرهنگی مناسب، به سمت و سوی فرهنگ اسلامی کشیده خواهند شد.

وی تصریح کرد: ما دانش آموزان و دانشجوهای بسیاری داریم که اگر امکانات روز و جدید فراهم شود، می‌توانیم آن‌ها را به سمت برنامه‌های فرهنگی اسلامی سوق دهیم و بیانگر این امر، کسب رتبه‌ها و مقام‌های برتر دانش‌آموزان خارگ در حوزه آموزش و پرورش است.

داربویی اذعان کرد: انتظار ما این است که برنامه‌ریزی‌ها به سمت جذب جوانان در این وادی انجام شود و امیدواریم نماینده‌های شرکت‌های نفتی و عملیات عمومی خارگ که بودجه‌های فرهنگی ویژه‌ای در اختیار دارند، به این مسئله کمک کنند تا در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده‌اند و بر مسئله فرهنگ نیز بیش از اقتصاد تاکید داشته‌اند، شاهد رشد و توسعه برنامه‌های فرهنگی در جامعه باشیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر