پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۱۱۸
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ریگ شهرستان گناوه گفت: این نهاد در جهت توانمند سازی و کارآفرینی مددجویان با پرداخت ۱۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک‌های عامل، زمینه ایجاد ۱۸۸ فرصت شغلی فراهم کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید وحید حسینی حقیقی روز چهارشنبه در دیدار با بخشدار بندر ریگ اظهار کرد: تسهیلات پرداختی در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، صیادی، خدماتی، صنعتی و تولیدی و مشاغل بوده است.

وی افزود: پارسال مبلغ ۱۰۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات برای احداث مسکن و تعمیرات و ۳۸ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال مساعدت درمانی به دانش آموزان، دانشجویان و بیماری‌های سخت و صعب العلاج در این مدت پرداخت شد.

حسینی حقیقی یادآور شد: اهدای ۳۳۳ دستگاه یخچال، کولر گازی و آبگرمکن به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، جهیزیه به نوعروسان و داماد به ارزش ۱۳ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال و پرداخت ۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک معیشت و مستمری از دیگر فعالیت‌های حمایتی و خدماتی این نهاد در سال گذشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ریگ گفت: یکهزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند و در طول سال به آنها خدمات متعددی در سرفصل‌های مختلف ارائه می‌شود.

بخشدار بندر ریگ نیز در این نشست گفت: باتوجه به حمایت دولت در خدمات دهی گسترده و چشمگیر کمیته امداد ، اطلاع رسانی از فعالیت‌های به عمل آمده به عموم مردم ضروری است.

ضرغام محمدی افزود: موسسه‌های خیریه در بخش بندر ریگ فعالیت و عملکرد خوبی دارند که باید به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

وی گفت: در خدمات دهی به مدد جویان کمیته امداد باید حفظ کرامت و شان این قشر رعایت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر