چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۳۱۸
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در شرایطی که توپخانه دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات در حال کار است، اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت باعث افزایش میزان مشارکت مردم و ناامیدی بدخواهان نظام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در نشست شورای اداری استان بوشهر، بیان کرد: افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات در پایان امسال باید مبنای همه فعالیت‌ها در سال‌جاری باشد.
 
وی افزود: در زمان حاضر حاضر دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی با تمام توان و ظرفیت وارد میدان شده تا نظام و انقلاب را ناکارآمد و مردم را نسبت‌به این اصول ناامید کند.
 
استاندار بوشهر تاکید کرد: در این شرایط حساس باید تمام اقدامات به افزایش امیدآفرینی در مردم و افزایش میزان مشارکت در عرصه انتخابات ختم شود.
 
وی از جمله برنامه‌های موثر در امیدافزایی را دیدار‌های مردمی و حل مسائل مردم، سرکشی به شهرستان‌ها، بسترسازی اجتماعی برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات، مصاحبه مدیران با رسانه‌ها و حضور در صدا و سیما عنوان کرد.
 
محمدی‌زاده با بیان اینکه دولت سیزدهم از محرومترین دولت‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی فعالیت‌هایش است، ادامه داد: این دولت در حالی که بیشترین و موفق‌ترین کار‌ها را انجام می‌دهد و توانسته طرح‌ها و کار‌های تعطیل شده در دوره‌های گذشته را انجام دهد، اما هیچ انعکاسی از عملکرد دولت از سوی مدیران در عرصه رسانه‌ها انجام نمی‌شود.
 
وی همچنین بر ضرورت تنظیم و ابلاغ برنامه استان در راستای اجرای شعار مهار تورم و افزایش تولید تا ۱۵ تیرماه و تدوین برنامه سفر شهرستانی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: از مردادماه امسال در قالب یک برنامه تقویمی، مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان حضور پیدا کرده و مشکلات مردم را از نزدیک شنیده و به شکل جهادی پیگیر رفع آن می‌شوند.
 
استاندار بوشهر در زمینه مولدسازی هم گفت: ساختمان‌های زیادی در استان وجود دارد که از آن بهره‌برداری نمی‌شود همچنین دستگاه‌هایی نیز وجود دارد که هیچ ساختمانی ندارند که مدیرکل امور اقتصاد‌ی و دارایی استان با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نسبت‌به معرفی این اداره‌ها و سازمان‌ها باید اقدام کنند.
 
وی همچنین با اشاره به تشکیل ستاد اربعین استان و ضرورت تشکیل ستاد‌های شهرستانی بیان کرد: راهپیمایی اربعین بیشترین اثر ایمان افزایی را به دنبال دارد در همین ارتباط کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مجاز هستند پنج روز مرخصی به کارکنان خود برای شرکت در این سفر معنوی بدهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر