جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۵۵۹
شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: بخشدار شبانکاره گفت: نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این بخش فعال شود.

به گزارش «فکرشهر:، «ابراهیم حسینی» در نشست با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان، بر لزوم توجه و اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه تاکید و مهم ترین نیازها و اولویت های فرهنگی و هنری بخش و دغدغه های هنرمندان شبانکاره را مطرح کرد.

حسینی گفت: هنرمندان، پیشتازان مقابله با فعالیت های ضد فرهنگی دشمن هستند.

بخشدار شبانکاره افزود: مدتها است که نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در سطح بخش فعال نیست و با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ و هنر و همچنین جامعه هنرمندان و فرهیختگان بخش، لازم است این نمایندگی فعالیت خود را از سر گیرد.

ابراهیم حسینی اضافه کرد: همچنین با توجه به نیاز مبرم جامعه هنرمندان و فرهیختگان بخش شبانکاره به مجمتع فرهنگی و هنری، لازم است ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی، هنری تکمیل و در اختیار هنرمندان بخش قرار گیرد.

«سعید رستمی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان نیز در این نشست، با تایید صحبت های بخشدار شبانکاره، برای تحقق درخواست های بخشدار و شروع فعالیت نمایندگی فرهنگ و ارشاد در بخش و پیگیری برای از سرگیری ساخت ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی هنری شهر شبانکاره، قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری شبانکاره، در این نشست که در بخشداری برگزار شد، سه نفر از اهالی فرهنگ و هنر بخش شبانکاره نیز حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر